Day after foto's 2018.

Schitterende foto's weer zeg. Baal er nu alsmaar meer van dat we geen day after foto's hebben kunnen maken. Anihalas, jouw foto's zijn één en al sfeer, puur genieten. Dit jaar ook maar proberen om dit soort foto's te maken, want dit vergroot het nagenieten aanzienlijk. Nog 330 dagen!

Het vuurwerk ging bij mij allemaal direct in de fik, omdat we anders echt te veel troep hadden. "Day after" was er dan ook niets meer te zien behalve een hoopje as en eindstoppen.

547ibd.jpg

2edyut3.jpg

IMG_5140.jpg

Ik alles netje klaar gezet voor de oud papier ophaaldienst..... nemen ze het niet mee.
Ik erachteraan, zeg waarom nemen jullie dat papier niet mee?
- uuuh ja mag niet van de chauffeur.
+ Wat? waarom niet?
- Jaaa vuurwerk, dat kruit enzo.
+ Whahahah het staat al een week buiten in de regen, dat is papier hoor.
- ja weet ik ook niet. Vanmorgen met de chauffeur afgesproken, geen vuurwerk.
+ Het is papier, laat maar breng het zelf wel naar een oudpapier container. thanks for nothing.

Laatst bewerkt:
Heb je alle kleistoppen er uit geslagen ofzo? En sommige cakes hebben ook ijzerdraad in de constructie. (in het verleden bij wolff cakes gezien (mayday)) Dus het moet gewoon bij het grofvuil! :yes:

Heb je alle kleistoppen er uit geslagen ofzo? En sommige cakes hebben ook ijzerdraad in de constructie. (in het verleden bij wolff cakes gezien (mayday)) Dus het moet gewoon bij het grofvuil! :yes:

Whahaha nee, maar ze hebben het ieder jaar nog netjes meegenomen. En de redenen om het niet mee te nemen waren dus niet het klei en evt ijzer.

Ik breng het altijd naar het grofvuil, en daar mag het staat een groot bord bij de papiercontainer: GEEN VUURWERKRESTEN. Moet bij het restafval bij ons dus. Ik denk vooral ivm de klei en wellicht ijzer.

Haha, uhm, ja, misschien wat verwarrend opgeschreven. In mijn definitie is grofvuil het vuil wat je niet in de groene of grijze bak stopt omdat het daar in principe te 'grof' voor is. Dus dat breng ik naar de vuilstort, of 'het grofvuil' in mijn vorige bericht. En daar sorteren ze dan weer op tuinafval, elektrische apparaten, glas, e.d.

Back
Bovenaan