Day after fotos 2009/2010

ook ik had er dit jaar weer een lekker zooitje van gemaakt. Vorig jaar is het de hele dag droog geweest. Ik had toen zowat de helft van het vuurwerk als dat ik dit jaar had, maar ik had wel twee keer zo veel rommel. Dit jaar heeft het de hele dag geregend en de hele nacht gesneeuwd. Hierdoor was alle kartonnen rommel in elkaar geslonken. In ieder geval, hier wat foto's:

Zo zag het rond 18.00 uur uit:
100_6655.jpg

100_6656.jpg

1 januari (let op, op de 31e om half 12 's nachts had ik de rommel van de stoep al op een bergje geveegd zodat ik ruimte had om de cakes neer te zetten):
100_6674.jpg

100_6675.jpg

100_6676.jpg

100_6679.jpg

100_6672.jpg

100_6673.jpg

Uiteraard heb ik alles netjes opgeruimd.

hier wat day after foto's van hier.
Er is ook het e.e.a. in de brand gestoken dus niet alles staat erop.
Filmpjes enz. komen nog wel online.
+/- 70 blokken bij elkaar

313gec4.jpg

2h72bs8.jpg

o6mtcj.jpg

Day After D Day

dsc00334.jpg

Mijn stookplaats om 0.00

dsc00344.jpg

Verderop in de straat hadden ze bij de Chinees wat leuks gehaald, zoals elke vrouw hebben mannen in December ook een rode dag van de maand.

dsc00371.jpg

Mijn vuurwerk op de plaats waar ik tot 22.00 heb staan stoken. Heel wat cakes doorheen gejaagd, was stoken tot je erbij neerviel. En daanra weer opstaan want als je acteruit loopt met zoveel cakes om je heen moet je wel een paar keer goed onderuit gaan.

img_5337.jpg

En met een creatief broertje krijg je zo'n georganiseerde troep.

Laatst bewerkt:
Dat laatse staat er nog steeds zag ik vanmiddag hahah.

Wat een bende Ruben heerlijk.

Alleen die van de chinees dat is toch best een eind van je huis:O?

Kreeg van een goede vriend van me wat foto's opgestuurd die ik jullie niet wou onthouden:)

meeste (niet alles) bij elkaar 1 januari

DSC00156.jpg

Na wat sneeuw (2 januari)

DSC00191.jpg

De kleine blokjes (stuk of 60-70) naar de stortplaats

nieuw002.jpg

Kofferbakje dicht

nieuw003.jpg

Na een flinke sneeuwbui lag het vuurwerk er weer leuk bij. Maar omdat het aan de verkeerde kant van de straat stond (voorkant van de straat was wel schoongemaakt door de gemeente, waar wij het hadden neergelegd was niets gedaan, moesten we het allemaal zelf gaan regelen. Dus grotendeels alles in vuilniszakken gendaan en nog wat andere cakes los ernaast gelegd. Staat nu nog allemaal in onze voortuin maar hoop dat ze het tijdens het legen van de bakken wel meenemenen. En anders moet het naar de gemeente gebracht worden.

6_januari_2010.jpg

Laatst bewerkt:
paar leuke foto's van hoe het was:D en the day after:angry:

moet nog veel meer foto's en filmpjes online zetten, ff tijd vinden:bye:

Jaa uhh schoonmaken dacht echt dat blijft toch liggen anders. Maak wel wat standaards en makkelijk.

Of ik las gewoon 20 pijpjes aan mekaar, en dan iets waar je het in kan hangen ofzo.

Haha sorry lui..

Back
Bovenaan