Day After 2012

Wat een schitterende day-after foto. Een brievenbus die heel is. Deze mag van mijn part groot heel groot op de voorpagina van een krant.

Misschien wil Hart van Nederland er een item van maken, bel ze ff zou ik zeggen

Dat ze dat nou maar eens deden!
Want al die negativiteit ben ik kitsbeu!
Daar al dat negatief gedoe word ik ook niet vrolijk en blij van..
Zo te lezen in diverse posten heb jij er ook genoeg van want jij reageerd ook behoorlijk negatief.

Als jij het tel nr heb van HVNL dan bel ik ze vanaaf nog!:wink:

Een soort van Day After achtige foto :wink:
Wat je hier ziet is het afgestoken vuurwerk.
beetje verzameld en gestapeld.
Die zakken die je ziet zitten vol snipper werk:rolleyes:

p1010465r.jpg

Een Close up van colourfull crossette van Caferata.

p1010466u.jpg

gestapelde zooi!
p1010468z.jpg

Helaas ben ik zoon knuppel geweest om geen foto van de snippers te maken..
Ja heb ze op telefoon maar die krijg ik niet op me PC.:frusty:

Een maatje van me heeft nog wat nagestuurd:

EDIT: bedankt voor de al gegeven thanks, maar dat maatje van me vond het toch niet zo'n goed idee om zijn foto's te plaatsen. Ik heb ze dus helaas weer moeten verwijderen.

@Mods: deze post a.u.b. verwijderen. Tnx!

Laatst bewerkt:
blijft tog een geweldige foto hier boven!
En ja zo hoord het ook. alles schoonmaken..
kruit en snippers op de achter grond en een berg afgestoken matereaal.
Dat met jullie heerlijke filmpjes in me achterhooft..
Ja dat moet een feestje zijn geweest!
Helemaal gaaf!

Bedankt voor je leuke bericht. Ja, het waren drie aanhangers goed vol :p Je had die gasten op de stort hun gezichten eens moeten zien whahaha :p "Is ie er nou alweer..?" :D

Hier in de straat maken wij gezamenlijk de straat weer schoon, ook de buren die niets af hebben gestoken steken hun handen uit de mouwen, omdat ze er wel van hebben genoten. En veiligheid voor alles, kan er ook niks geraapt worden door de buurtkinders. Ook de overgebleven oliebollen en dergelijke komen dan de straat op, en hebben we bijna een soort afterparty :)

In de ochtend was de HVC langs geweest en heeft alle cakes meegenomen. Dat is pas service!

Ik heb ook nog een leuke foto :D

Een "Year-and-a-day-after-foto" weliswaar :D :p
De ene cake stond al een jaar in mijn voortuin (nu nog eigenlijk haha) en dde andere hadden we dus afgelopen jaar weer gestookt...en nu staan d'r twee in mijn voortuin :p

25ebafc7.jpg

Ik ben nieuwsgierig hoe lang het duurt voordat alles echt compleet uit elkaar valt :D

Bij deze nu dan eindelijk de day after foto's.
Let wel,In de vooravond van oudjaarsavond is er door de gemeente al een berg zo groot opgehaald:p

2012-01-01 10.17.06.jpg

2012-01-02 11.21.50.jpg

2012-01-02 11.21.59.jpg

2012-01-03 13.13.16.jpg

Was eigenlijk al aan het vegen en na een tijdje dacht ik: 'Nee, de Day After foto's'.
Dus de straat was al redelijk schoon dus heb alleen foto's van een straat met wat viezigheid en de straat kant waar nog een beetje ligt.

Hier hebben we alleen 's middags en ik alleen 10 minuten 's avonds daarom die Reno en Aligator en wat fontijntjes afgestoken klein showtje gedaan, de ochtend, deel avond, en nacht zijn ergens anders geweest.

P1010306.jpg

P1010307.jpg

P1010303.jpg

P1010301.jpg

P1010302.jpg

P1010305.jpg

Back
Bovenaan