Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch maar eens bestellen daar.. zo te lezen kan je daar er van uit gaan dat je genaaid wordt.. toch prettig als je het van te voren weet!
Vergeet je de pot vaseline niet?Toch maar eens bestellen daar.. zo te lezen kan je daar er van uit gaan dat je genaaid wordt.. toch prettig als je het van te voren weet!
Spuug moet ik zeker verdienenVergeet je de pot vaseline niet?
Misschien dat je een zak worstenbroodjes mee moet nemen om je gehele bestelling te ontvangen.Tjah mensen, massa is kassa.. zulke berichten word ik voxwild van!
Toch de bunkervoorraad beter beheren. Vertrouwen is goed, controleren is beter!
Niet op voorraad.Spuug moet ik zeker verdienen![]()
Daar hadden we het begin dit jaar nog over gehad. Jij kreeg een special als vervanger, terwijl ik deze niet kreeg ondanks dat ik deze een paar maand eerder al had besteldOh ik heb zeker mijn geld aan waarde terugkozen, 5 specials van katan voor 64 ps
Daar hadden we het begin dit jaar nog over gehad. Jij kreeg een special als vervanger, terwijl ik deze niet kreeg ondanks dat ik deze een paar maand eerder al had besteld
Helft van mijn bestelling was er niet.
Is ook al uitgeleverd, die magnum 400 ligt al in veel bunkers waaronder bij vuurwerkpap afkeur lijkt me dan sterkKerel zegt tegen mij "ja die is afkeur, en die is afkeur", terwijl ik de lijst gewoon heb gezien van Magnum en ze er niet op stonden. Zegt die "je moet ook niet alles geloven wat je op VWC ziet, is allemaal fake".
Is ook al uitgeleverd, die magnum 400 ligt al in veel bunkers waaronder bij vuurwerkpap afkeur lijkt me dan sterk
Ah ik zie hetWas afgelopen jaar he, ik sprak niet over de 400 trouwens. Je moet effe teruglezen![]()