Dark Night 25 grams [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 818
Artikelnaam: Darknight
Bruto Gewicht: 1888
Netto Kruitgewicht: 472
Aantal schoten: 24
Effectomschrijving: De buisjes van deze showcake zijn gevuld met 25 gram kruit.Hierdoor zijn de cracling bouquetten en gekleurde crackling willow groot en intens.Verder mooie kleur overgangen en de grootste chrysanthemun breks die Nederland gezien heeft.24 Schoten!
Tijdsduur: 30 - 35 sec.
Stijghoogte: 20 - 25 m
Richtprijs: €.39,95
Karton inhoud: 4 st
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

818_dark_knight.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Wolff heeft ook cakes met die aantal schoten en daar horen we ook weinig over.
€40 euro voor 24 schots 25 grams is niets mis mee naar mijn mening.

We kunnen voortaan dus kiezen. Een goede 500grammer met wat meer schoten en een iets langere tijdsduur maar minder grote/volle uitwerkingen of een 500grammer met minder schoten en een kortere tijdsduur maar dichter bij een professionele uitwerking.
Ik zie het zo: je betaald gewoon voor het kruit. Bv. 500 gram 50 euro, 24 of 49 schoten dat is je keuze.
Je kan zeggen dat kruit niks kost en dat hoge prijzen niet nodig zijn maar een productie met 30mm en 50mm tubes of een combinatie van bv. 25 tot 50mm tubes is gewoon duurder. Er zit meer werk in, meer en soms dikker karton, kleinere cakes dus meer klei voor stabiliteit. Reken daar de batchtest en CE bij en je komt door de marge van 2 tot 3 wel op je 40 euro.

24 schoten, toch weer 40 euro.. lesli toch..
Mwah, voor 25grams schoten best aardig. Je hebt het wel over een 500grammer hè, zo bezien is het anders :)

Ik ben benieuwd naar Lesli's 25grams p/s cakes. Ik heb namelijk tot nu toe maar een enkel nieuw product van deze importeur op m'n lijstje staan... :( Hoop dat er wat moois tussen zit, ook al zullen niet al deze cakes verschillend zijn; er is altijd wat overlap/omlabelingen tussen lijnen bij Lesli.

Crackling willows zijn altijd mooie effecten:D vind ik prachtig in een cake!

Ook chrysanthemun zijn altijd mooi:)

benieuwd..!

hier een foto van de dummy, sorry voor het irritante plaatje erop.

2z3xo9z.jpg

(foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Sorry , maar ik vind hem niet echt bijzonder. Ik zat er nog aan te denken om hem te halen maar uiteindelijk toch de molotov mines gekozen, waar ik achteraf gezien blij mee ben :)

Back
Bovenaan