Dark Dragon

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1611
Artikelnaam: Dark Dragon
Netto Kruitgewicht: 245 gram
Aantal Schoten: 600 schots
Effectomschrijving: Drakenvuur! In een donker luchtruim spuwt deze drakenbatterij maar liefst 600 knetterende staarten en fel gekleurde kogels uit!
Tijdsduur: 20 seconden
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 6/1
Richtprijs: 22,50
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1611_dark_dragon.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij is wel pittig, maar ik vind hem wel te duur. Met 35% korting is ie wel leuk in een showtje denk ik!

Romeinse Kaarsen zijn verboden toch!?

Deze word als vervanger van de Allure meegegeven zag ik, die had ik 2 keer besteld, dan maar deze in de show!

Dan is dat nog beter dan de allure hoor. Wat een k*t ding is dat zeg.

Mwoa... ligt eraan. Je moet voor dat soort bedragen ook geen top cake's verwachten. Ik had vorig jaar de allure 2x in mijn show. Eentje bleef staan, omdat de het ding kleine tubes heeft en de ontsteker er net in wilde. Dit is blijkbaar toch niet goed geweest bij eentje.

Het zelfde geld voor de Fire Fly en ik vermoed ook deze cake. De Fire Fly vind ik helemaal geen verkeerde cake.

Het zijn allemaal vergelijkbare prodcuten. Met een beetje korting prima dingen het goed, mits je hem juist gebruikt. Je moet dit spul niet om 12h afsteken, maar in een show of in de vooravond zijn leuke items.

Mwoa... ligt eraan. Je moet voor dat soort bedragen ook geen top cake's verwachten. Ik had vorig jaar de allure 2x in mijn show. Eentje bleef staan, omdat de het ding kleine tubes heeft en de ontsteker er net in wilde. Dit is blijkbaar toch niet goed geweest bij eentje.

Het zelfde geld voor de Fire Fly en ik vermoed ook deze cake. De Fire Fly vind ik helemaal geen verkeerde cake.

Het zijn allemaal vergelijkbare prodcuten. Met een beetje korting prima dingen het goed, mits je hem juist gebruikt. Je moet dit spul niet om 12h afsteken, maar in een show of in de vooravond zijn leuke items.

Ja dat was het dus. Ik zag hem bij jou in de show voorbij komen en vond het een prima cake om de overstap te maken van fakkels/fonteinen naar echt siervuurwerk. Nu komen er deze in de plaats maar dat is ook niet heel erg, moet alleen even kijken hoe ik ze doe, in vshape of gewoon op 2 posten recht omhoog.

Ik had deze cake ook, en ik vond hem verrassend gaaf, heel blij dat ik deze last minute erbij heb gekocht. Tuurlijk, uiteindelijk zijn het 60 romeinse kaarsen, maar niet iedereen heeft de tijd, knowhow of zin om dit zelf te creëren.

Ik heb uiteindelijk 15 euro hiervoor betaald, en dat zou ik zo weer neerleggen, zelfs de adviesprijs van 22,50 euro. 60 tien shots kaarsen zijn vast en zeker goedkoper te vinden, maar het nadeel is vaak dat de kaars altijd eerst 2-3 schoten op gang moeten komen. En niet te vergeten het monnikenwerk om het tot 1 geheel te maken.

Ook nu was dat het geval, de eerste 2 schoten kwamen niet bijzonder hoog, maar daarna was het 40 seconden lang heel veel ballen tegelijk, zonder pauzes. In combinatie met de rook, wat het geheel nog eens extra verlicht, was dit echt een topper. Wanneer je er 3 in fan zou opstellen krijg je volgens mij echt helemaal een fantastisch spektakel. De mijne presteerde ongeveer zoals het eerste filmpje hierboven.

Dit ding is trouwens erg groot, groter dan een keukenrol.

Back
Bovenaan