Dancing Fountains

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: SH004
Artikelnaam: Dancing Fountains
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Stuks: 3
Effectomschrijving: Fontein met een verrassingselement, er springen namelijk kleine grondspinners uit.

Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: Volgt

SH004.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm dacht dat dit effect niet meer mocht ?

Zou iniedergeval wel een leuke vervanger zijn, met het oog op de verdwijning van de proline mini (GBV-Weco)

:wink:

of je koopt de Monkey Dancing van Beko/Master Blaster, 3 voor €2... allemaal samen ingekocht maar andere labeltjes. Dus de Schuurmans Shogun lijn is een puzzle spelletje, en betekent bredere spreiding en verkrijgbaarheid van 't leuke spul.

Iemand die me dan kan uitleggen wat maakt dat deze potjes wel mogen.. maar dat bijvoorbeeld de pro-line mini afgekeurd wordt?

Heeft dit misschien te maken met de verte waarin de grondtolletjes van het potje afspringen?

Iemand die me dan kan uitleggen wat maakt dat deze potjes wel mogen.. maar dat bijvoorbeeld de pro-line mini afgekeurd wordt?

Heeft dit misschien te maken met de verte waarin de grondtolletjes van het potje afspringen?

Ik zou de ontwikkelingen in het buitenland ook in de gaten houden wat dat betreft.
De fontein Fantasy Island had ook grondbloemen en deze zijn zelfs erg goed te noemen. Kijken wat daar mee gaat gebeuren.

Inderdaad Monkey Dancing omgelabeld.
Leuke dingen voor erbij.
Ideaal stookmoment voor deze dingen is tussen 4 en 6 in de avond.

geen geschikte fontein voor de liefhebbers van de day after troep want deze ruimt zich zelf op :p

dit soort dingetjes maakt het wel leuk om tussen de kleine cakes en fonteinen door te stoken in de vooravond

Prijs ligt rond de 2,50 denk ik. Was volgens mij hier zo. Ga maar uit van een richtprijs van 2 á 3 euro. Met prijsstijgingen etc denk ik aan een prijs van 2,75 a 3 euro eerlijk gezegd.

Ik vind ze eigenlijk heel leuk! Leuke finale wat eigenlijk onverwachts is (ik kon deze nog niet). Voor die paar euro meer haal ik liever deze dan de Happiness anno 2011.

En dan te bedenken dat dit product al tientallen jaren te koop is.
Het is ook leuk om te zien, hoe goed die kleine grondbloemen hun werk doen...echte ouderwetse Jumping Jacks.

Back
Bovenaan