Danang Vietnam 2009

moontan

VWC lid
Danang International Fireworks Competition 2009 (Vietnam)

gehouden op 27 en 28 maart 2009

Met deelname van :
Vietnam
Spanje Zamorano Caballer
Australie Howard & Sons
China Liuyang Dancing Fireworks Group
Philipijnen

website organisatie:
http://www.difc09.com/html/index.html

Laatst bewerkt:
Danang International Fireworks Competition 2009 - Spain Team part 1/3

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Danang International Fireworks Competition 2009 - Spain Team Part 2/3

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Danang International Fireworks Competition 2009 - Spain Team part 3/3

+ YouTube Video

Danang International Fireworks Competition 2009 - Vietnam Team part 1/2

+ YouTube Video

Danang International Fireworks Competition 2009 - Vietnam Team part 2/2
+ YouTube Video

Ik heb de filmpjes gezien en bedankt Fred voor het plaatsen.
Ik vind het mooie shows maar die muziek erbij hoeft voor mij niet.Ik hoor het liefst de knallen zonder poespas.Maar dat is persoonlijk.
Zo stond ik vorig jaar bij Waal in vlammen.Echt over de hele boulevard stonden boxen zodat je wel moest luisteren naar de muziek.Ik hoor toch liever het vuurwerk.

Corné, bedankt voor je reactie.
Smaken verschillen en dat is maar goed ook anders zou het maar een saaie boel worden als iedereen hetzelfde zou vinden.
Persoonlijk kan ik de pyromusicals waarderen. Er zijn zelfs pyromusicals die mij letterlijk kippenvel hebben bezorgd. Daar waar de muziek dusdanig mooi is en mooi synchroom en getimed loopt met het vuurwerk.
Zelf heb ik nog weinig live ervaring met pyromusicals, ik wil daar volgend jaar (2010 Nuits de Feu) verandering in gaan brengen.
:bye:

Met pyromusicals heb ik persoonlijk niet veel.Maar het is net wat je zegt: Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak.Ik ga altijd voor het geluid van het lanceren van een shell en het effect daarna.Heerlijk om te horen.Dat is een voor mij verslavend geluid.hahaha!!!!
Tuurlijk vind ik het ook mooi als er wordt geschoten op muziek.De onlangs geschoten show in Knokke vond ik perfect.Listen to your heart. Telkens bij het woord heart kwam er een hart in de lucht.Goede timing.Dat vind ik dan weer wel erg tof om te zien.

Het derde filmpje op deze site kent iedereen wel denk ik zo.Als er dan muziek bij moet zijn dan maar op deze manier:D

http://www.pirotecnia.net/espectaculos.html

Laatst bewerkt:
Ja, haha, die ken ik, en die is ook adembenemend mooi.
Thanks voor het nog even onder de aandacht brengen.!!!

Oh my friends joined this competition to ^^ They're the ones from the philippines (dragon fireworks) .... in my opinion they should have gotten 2nd or 3rd :D but they had problems with the wind... you should see that show and the show by china it was terrible (in a good way of course :D) ;)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan