Dakota Sunset

Misschien niet de grootste spreiding en de hardste burst, maar qua effecten is dit echt helemaal mijn smaak! Dat effect wat een beetje tussen crackling en ghost inzit, prachtig 😍 . Voor zo'n sierlijke bak als deze vind ik het tempo ook top. Lekker lang genieten zo.

Prachtige bak! Enige mindere stukje vind ik die V-Shape die om en om schiet. Dat zie ik toch liever aan beide kanten gelijktijdig. Dan maar een wat kortere tijdsduur.

Ik vind 'm ook heel bijzonder qua effecten, alleen wel dik aan de prijs voor shots/nem wat wel door de effecten en volume totale doos zal komen. Geeft dan toch net te weinig wow-factor om de uitgave gevoelsmatig waard te maken.

Stil hier over deze box. Ik zag 'm ook bijna nergens genoemd bij toppers of flops. Zelf sprak ie mij niet aan (door de prijs ook). Maar toch benieuwd naar de praktijk.

Ik vrees in de praktijk toch net te slap om indruk te maken, zeker met die wind, en tov de prijs... Wel fijn dat er een poging werd gemaakt iets creatiever neer te zetten

Ik vrees in de praktijk toch net te slap om indruk te maken, zeker met die wind, en tov de prijs... Wel fijn dat er een poging werd gemaakt iets creatiever neer te zetten

Ja die had ik al gezien en ik vond het helemaal geen "Toller Verbund". Deze youtuber vindt bijna alles wel "top". Prima gast verder, maar aan zo'n mening heb ik dus niet heel veel. Jij wel bedankt voor het delen.

Ik vond het filmpje ook wel goed beeld geven van de reden dat ie terecht wrs weinig gekocht, en geschoten, is...idd nicht so toll

Back
Bovenaan