[#Dagmea] - Verzekeraars dienen te verzekeren..

De importeurs hoef je niks van te verwachten, die hebben onder vaandel BPN al jaren toegegeven aan de overheid en hebben zich allang royaal in het buitenland gevestigd. Die zien er geen brood meer in geld te steken in een "traditie" die voor hun enkel "handel" is.

De verkopers zijn allemaal vorig jaar al zo ongeveer uitgekleed, en zijn financieel een druppel op de Achmea/DPG-plaat.

Vreselijk dit, mijn hart en ziel gaat uit naar alle handelaren en verkopers:sad:
Hoeveel financiële tegenslag kunnen ze er nog bijhebben

Allemachtig, valt nu.nl ook al onder DPG/Achmea?!

Man, het lijkt of die hele vaccinaties geen bal verschil hebben gemaakt.

Zo. Woonverzekering en autoverzekeringen opgezegd bij Centraal Beheer.

Extra voordeel. Ik ben straks 80 per jaar goedkoper uit en er dan ook nog een doorlopende reisverzekering bij :D

Zit gelukkig bij een aparte verzekeraar (Waar en Partners), dus heb niks te maken met Achmea :)
Alle verzekeringen die je kan hebben voor maar 76 euro per maand :)
Fuck Achmea!

Inmiddels is duidelijk geworden dat er een officiële klacht is ingediend bij de Reclame Code Commissie. Blijft de vraag wat dat oplevert maar er wordt in ieder geval wel werk van gemaakt.

bah dit vind ik wel gevaarlijk worden, het OMT gaat natuurlijk zeggen dat het nodig is maar kan het kabinet dan zomaar besluiten om een vuurwerkverbod af te kondigen? Kan me herinneren dat daar vorig jaar mee discussie voor nodig was.

De voorlopige berichten die nu naar buiten komen vanuit het OMT overleg zijn gelukkig nog niet over een vuurwerkverbod. Vorig jaar was het OMT ook niet perse voor een verbod dus dat schept toch wel een beetje hoop

Heeft Achmea/media ergens op gereageerd of wordt dit in de doofpot gestopt door de linke media?

Vorig jaar was het OMT ook niet perse voor een verbod dus dat schept toch wel een beetje hoop

En dat is juist wat mij ongerust maakt. Vorig jaar niet voor een verbod heeft weinig geholpen zo als we weten, laat staan als ze wel voor een een verbod zijn :sad:

Noem mij maar een wappie.

Maar ik vind het best bizar dat een verzekeraar zoveel geld en middelen stopt in deze anti-vuurwerk propaganda.

Dat is niet normaal.

"Steek zelf geen vuurwerk af, maar ga naar een vuurwerkshow..." die sinds gisteravond massaal worden gecanceld zoals het "Nationale Vuurwerk" bij de Erasmusbrug in Rotterdam.

Dikke bult geld voor een grote campagne weggegooid. Zullen de verzekerden en aandeelhouders vast blij mee zijn!!

Laatst bewerkt:
Het is ook wel de weg van gezond verstand, ipv opportunisme voor eigen gewin:

geen evenementen, horeca sluiten op oudjaarsavond zodat er niet in centra dronken samengeschoold kan worden, die uitgaanszones leeghouden om mij dmv gebiedsverbod,

en dan qua consuvuurwerk gebruik goed voorlichten over vuurwerkbrillen, manier van lontje aansteken (niet erboven hangen) enzo, afstand op drukke pleintjes, dan wordt het een stille avond op de SEH!

Back
Bovenaan