[#Dagmea] - Verzekeraars dienen te verzekeren..

HVLV

VWC lid
Verzekeraars moeten verzekeren, en niet het publieke debat proberen te kapen om meer winst te pakken!

Vind jij het ook niet kunnen dat een verzekeraar de duurbetaalde premies van haar klanten gebruikt in een poging om het Nederlandse culturele erfgoed te veranderen?

Kijk dan op www.dagmea.nl

#Dagmea

Dagmea-FB_post.png

Misschien is een factcheck gedeelte nog een goeie toevoeging, waarin onjuiste claims uit de reclame met bronvermelding onderuit worden gehaald.

Ik heb de reclame nog niet gezien, kijk enkel (en weinig) online NPO dus vraag me af of ze alleen het commerciele publiek aanspreken.

Ga er maar vanuit dat daar een bewuste gedachte achter zit, welke in de toekomst gebruikt kan worden:wink:

Hier wel benieuwd naar hoe jullie dit voor je zien. Denk dat het enkel, en terecht, tegen je gebruikt kan worden. We hebben zelf altijd de grootste mond over valse meldingen/onwaarheden bij andere partijen. Maar ben zeer benieuwd hoe jullie dit in ons voordeel gaan krijgen.

Verder top actie, waarvoor dank. Wordt goed gedeeld op social media.

Heb een slecht gevoel over deze reclame van Achmea. Krijg het idee dat dit een vooropgezet plan is met in de komende weken meer nieuwsberichten/talkshows over een vuurwerkverbod. Noem me een complotdenker, maar ik ben bang dat de coronawaanzin weer roet in het eten gaat gooien..

Hier wel benieuwd naar hoe jullie dit voor je zien. Denk dat het enkel, en terecht, tegen je gebruikt kan worden. We hebben zelf altijd de grootste mond over valse meldingen/onwaarheden bij andere partijen. Maar ben zeer benieuwd hoe jullie dit in ons voordeel gaan krijgen.

Verder top actie, waarvoor dank. Wordt goed gedeeld op social media.

Inderdaad, laten ons pro-kamp aub zelf niet op zulke fraudetechnieken te betrappen zijn!
Verder dik in orde tegengeluid! :wink:

Ter info: lijstje verzekeraars onder de paraplu van Achmea:

Centraal Beheer
De Friesland Zorgverzekeraar
Eurocross Assistance
FBTO
InShared
Interpolis
Pro Life Zorgverzekeringen
Zilveren Kruis

Heb een slecht gevoel over deze reclame van Achmea. Krijg het idee dat dit een vooropgezet plan is met in de komende weken meer nieuwsberichten/talkshows over een vuurwerkverbod. Noem me een complotdenker, maar ik ben bang dat de coronawaanzin weer roet in het eten gaat gooien..
Je bent nog geen complotdenker hoor :D, helaas gewoon een geplande campagne van vuurwerkmanifest & Achmea om er weer vol in te gaan

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=284161220257355&id=100190271987785

Wil geen doemdenker zijn maar een verbod gaat er komen…..zodra ze in de regering er over gaan praten weet je hoe laat het is…
Alle handelaren mogen zich nu wel eens laten horen ipv alleen frits want vrijdag is te laat…..het is geen 5 voor 12 maar 19 sec voor twaalf…….
Als het dit jaar weer niet mag is het volgend jaar definitief..

Wil geen doemdenker zijn maar een verbod gaat er komen…..zodra ze in de regering er over gaan praten weet je hoe laat het is…
Alle handelaren mogen zich nu wel eens laten horen ipv alleen frits want vrijdag is te laat…..het is geen 5 voor 12 maar 19 sec voor twaalf…….
Als het dit jaar weer niet mag is het volgend jaar definitief..
En zo hebben ze de hele branche om zeep geholpen door die hele coronawaanzin en heb je 2 vliegen in 1 klap. Tadaa corrupte ** bende

Met alle respect, ik vind de dagmea.nl actie zeker pakkend en goed om te zien dat veel partijen hier aan meedoen, maar als alle importeurs/handelaren etc. de handen ineen slaan, ook kijkend naar het geld wat er in de vuurwerkbranche omgaat, dan moet je toch echt wel met een echt statement kunnen komen?

Of in ieder geval echt naar buiten treden, landelijke media aandacht pakken. Op deze manier ga je de miscommunicatie en leugens van het kabinet echt niet overwinnen!

Back
Bovenaan