31-12-2012 oftewel De Dag Der Dagen:
Nacht 30 december op 31 december:
- 00:00 uur: denken ja snel posten op Twitter, Facebook, Vuurwerkcrew, AVP en alle andere manieren en zeggen 31 DECEMBER! KNALLUH!
- 00:05 uur: Wekkers zetten, telefoon en wekker naast me voor het geval er èèn niet werkt.

- 00:10 uur: Slapen moet wel uitgerust zijn voor de dag der dagen.
Ochtend:
- 06:30 uur: Wekker gaat, rustig wakker worden. Vuurwerkcrew bekijken op telefoon etc.
- 06:45 uur: Even een warme douche nemen en omkleden.
- 07:15 uur: Naar het vuurwerk kijken, staat alles er nog?
- 07:20 uur: Ontbijten, als dit lukt. Snel een tosti waarschijnlijk. Met warme chokomel!
- 07:35 uur: Computer opstarten en Vuurwerkcrew, AVP en wat andere sites bekijken.
- 08:00 uur: Wat kleine voorbereidingen treffen voor 10:00 uur. Misschien indeling tassen veranderen.
- 08:30 uur: Stiekem wat kleins afsteken, grondbloem of iets wat niet teveel geluid maakt moet wel leuk blijven!

- 08:45 uur: Nog wat praten met leden hier en alvast en leuke dag toewensen. En dat iedereen op de vingertjes let!
- 09:00 uur: Moeder zal wel wakker worden, kan toch niet meer slapen als ze mij hoort en vanalles hoort, zus is weg!
- 09:15 uur: Even naar buiten lopen en luisteren en zien of er wat gestookt wordt.
- 09:30 uur: Stookmaat zal ongeveer hierheen komen kan ook eerder zijn.
- 09:35 uur: Spullen van hem hier zetten en misschien nog wat werken en overleggen over 10:00 uur project.
- 09:40 uur: Waarschijnlijk laatste keer voor 2012 op Vuurwerkcrew en AVP nog eens iedereen veel plezier wensen, voorzichtig doen en nog wat praten. Ook even Facebook, Twitter en MSN en andere dingen updaten haha!
- 09:45 uur: Projecten tassen voorzetten. En de allerlaatste voorbereidingen treffen. Nog eens aanstekers vullen. Camera pakken statief camera op statief zetten. En vuurkorf aansteken.
- 09:50 uur Naar buiten wat luisteren en kijken wat er al gestookt wordt.
- 09:55 uur 10:00 uur: project naar buiten halen. En camera.
- 09:59:50 uur: Camera laten lopen, project aansteken en genieten van de inluiding van Oudjaarsdag 2012!
- 10:05 uur - 12:00 uur: Stoken tot 12 uur 's middags.
Middag:
- 12:00 uur: Iets eten als we honger hebben en wat drinken.
- 12:30 uur - 15:00 uur: Lekker door stoken, soms rondje buurt en nog wat dag projecten.
- Rond 15:00 uur: Naar huis stookmaat en dan daar stoken. Hier wordt ook de vooravond gestookt.
- 15:15 uur: Hier stoken, klein projectje om ook hier de buurt wakker te maken.
- 15:30 - 16:30: Laatste dag vuurwerk na 16:30 uur wordt het steeds meer avond vuurwerk fontijnen, cakes en pijlen. Maar ook af en toe ander spul!
Vooravond:
- 17:00 uur: Even iets eten.
- 17:30 uur: Ongeveer klaar met het avondeten.
- 17:45 uur: Weer naar buiten met wat groter vuurwerk, cakes, pijlen en fontijnen.
- 18:30 uur: Een groot avond project!
- 19:00 uur: project is volledig afgerond en er zal gewoon gestookt worden!
- 19:45 uur: Stookmoment met wat kleine cakes en fontijnen, romeinse kaarsen en wat pijlen. (Mini Show paar minuten)
- 20:00 uur: Ongeveer naar huis toe.
- 20:15 uur: Auto inladen en met mijn moeder naar grote kennissen groep waar we de avond/nacht gaan doorbrengen. Meerdere mensen met vuurwerk. Alleen wel minder vuurwerk maar ook dat is leuk als meerdere iets hebben!
- 20:30 uur: Aankomst kennissen, een kleine cake afsteken voor hun huis i.p.v. aanbellen is weer eens iets anders!

- 21:00 uur: - 23:00 uur af en toe iets afsteken. Maar ook binnen zitten, gezelligheid wat praten etc.
- 23:00 uur: Vanaf nu waarschijnlijk niet meer naar buiten, kan anders zijn. Maar binnen het laatste uur van het jaar vieren!
Nacht:
- 23:59 uur: Aftellen met z'n alle, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 GELUKKIG NIEUWJAAR!
- 00:00 uur: Iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen en even praten met mam over het afgelopen jaar en nieuwe jaar 30 seconden heb toch geen aandacht

- 00:05 uur: Al het vuurwerk naar buiten brengen in manden en een leuk project afsteken.
- 00:10 uur: Stoken tot alle grote cakes, pijlen en fontijnen op zijn.
- 01:30-02:00 uur: Weet niet wannneer precies.
- ??:?? uur: Wat kleine Cooling-down dingen afsteken, kleine fontijnen etc.
- 03:00-04:00 uur: Ook dat weet ik niet met gezelligheid haha. Naar huis toe.
- 04:15 uur: Lekker mijn bed in en denken wat voor top dag ik heb gehad.
Ochtend 1 januari 2013:
- 09:30 uur: Wakker worden, omkleden stookmaat bellen en regelen voor opruimen.
- 10:00 uur: Bezem en blik en vuilniszakken pakken en beginnen met het opruimen!
Middag 1 januari:
- 12:00 uur: Samen met stookmaat rondje wijk doen, kijken wat er overal is gestookt!
- 15:00 uur: Terug naar huis of stookmaat, even op Vuurwerkcrew en denken wat voor leuke dag ik heb gehad. Maar ook weer een kl*te gevoel, dag voorbij ging zo snel etc.
Rest van het jaar:
- 1 januari 2013 15:01 t/m 31 december 2013: Maar me ook weer erop verheugen dat dit mijn jaar wordt, 16 worden, examens, diploma halen, misschien helpen bij shows opbouwen, Lesli opendag wat zeer leuk was afgelopen jaar, misschien in een vuurwerkwinkel helpen, en natuurlijk zelf vuurwerk kopen wat het een stuk makkelijker allemaal maakt!
2013-2014 Wordt een top jaar, en daar eindigt dan ook de planning dat is voor het volgende seizoen Vuurwerkcrew!