Dag van Druten 2 augustus 2012.

dieter

VWC lid
Datum: 2 augustus 2012
Plaats: Druten
Provincie: Gelderland
Tijd: Rond 22.30 uur
Wie: Azuma
Wat: tot maximaal 5 inch
Waar: Uiterwaard Waalbandijk
Waarom: Dag van Druten.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar hier geweest!
Was een hele mooie show, leuke effecten zag ik voorbij komen.

Misschien kom ik dit jaar ook weer!

Ook zijn er allemaal kraampjes, wat attracties, artiesten, vanalles voor kleine kinderen te doen.
Dus kan zo een dagje uit van gemaakt worden! :D

Dit jaar ook maar eens proberen om hier bij te zijn, ik lees zoveel goeie berichten en zie mooie filmpjes voorbij komen!

Ook ik heb deze op de lijst staan :)
Alleen even kijken hoe ik dat met het werk allemaal gefixed krijg aangezien ik de dag erop natuurlijk ook wel naar Duren wil, waar mijn voorkeur naar uit gaat als ik moet kiezen ;)

Het is inmiddels zeker dat ik aanwezig zal zijn bij deze show :)
Hieronder een kaartje waarop te zien is waar het vuurwerk zich ongeveer bevind.

12488932.ace5a8ef.560.jpg

Nog maar een kleine week en dan is Druten weer aan de beurt. Ben benieuwd of Dieter nog een tipje van de sluier kan lichten de komende dagen... (hinthint)

Hm! Dit biedt kansen. Ik ben er nog nooit bij geweest (valt altijd midden in de vakantie periode). Maar dit jaar valt de datum voor mij juist gunstig. Ik denk dat ik wel langs ga komen! :) Is nog net wel lekker te fietsen voor me. Althans, Druten wel, maar het kaartje van Morris niet :confused: Morris, is dat niet de locatie waar de Nijmeegse Vierdaagse altijd gehouden wordt? Je afbeelding is van Nijmegen, en niet van Druten...
De Waalbandijk is nogal lang en aan weers kanten van de Waal. Wie heeft een exactere locatie?

Je afbeelding is van Nijmegen, en niet van Druten...
De Waalbandijk is nogal lang en aan weers kanten van de Waal. Wie heeft een exactere locatie?

Dat kaartje is toch echt van Druten hoor! Ben het zeker met je eens dat de dijk nogal lang is, misschien dat iemand die vorig jaar is geweest op een kaartje kan aangeven waar het schietveld ongeveer ligt en waar je het beste kan staan? Alvast bedankt!

Misschien ook aanwezig, ik wil deze eigenlijk niet echt missen, ondanks dat ik die nacht toch op vakantie ga:p Zal het eens met het vrouwtje overleggen, dus fingers crossed.

Back
Bovenaan