D66 wil vuurwerk verbieden

Was dit bericht kwijt,
maar geloof me.
Gr Wim.
-----------------------------------------------
Een vuurwerk verbod zal er nooit komen, de staat loopt hierdoor namelijk heel veel btw mis/kwijt.
Anders gezien moeten ze tig,tal winkels uitkopen en importeurs, ik zeg dit loopt niet in de miljoenen maar in de miljarden, dus de opbrengst is min, ten opzichte van de venieling wat voor 99% komt door alcohol gebruik (10 miljoen). Het is erg populair om te zeggen "weg" met vuurwerk!!! door de politiek. Dit zijn van de 1 lines als het even minder zit met je eigen politieke partij!!!

Wil nog even iets toevoegen op het stuk van Toon. fpm. Als we al iets centraal moeten/willen regelen en dat in gemeenten willen hebben/regelen, we wel iets meer deskundigen nodig hebben. de meeste gemeenten hebben meerdere dorpen of steden.
Wat dat betreft kan de hele site bezoekers dan aan het werk...........

Gr Wim

Wim geloof me, over een jaar of 10 hangt de vlag er anders bij, maar niet zoals deze nu wappert.

Dat denk ik ook Tenzij. We groten mensen in de vuurwerk wereld. Het vanaf aankomend jaar is de slechte berichten voor zijn. Probeer als importeur is jullie verhaal te doen in zoveel mogelijk media. Want de Leeuwen liggen misschien wel gevaarlijker op de Loer dan je denkt Wim ;)

Voorlopig heeft alleen de partij van de dieren zich als hele partij uitgesproken tegen vuurwerk. Voor de rest zijn het alleen maar individuen die (vaak weinig macht hebben) zich voor een verbod uitspreken. Zelfs de 2e kamerfractie van Groen Links heeft in al die jaren dat Bonte actief is niets gedaan. Burgermeesters kunnen wel vinden dat het verboden moet worden maar ook zij hebben een democratische meerderheid nodig. Beetje creatief zoeken op google en je kan genoeg berichten leden van politieke partijen vinden (pvda, vvd, cda) die positief zijn over vuurwerk.

Beetje creatief zoeken op google en je kan genoeg berichten leden van politieke partijen vinden (pvda, vvd, cda) die positief zijn over vuurwerk.

Zulk soort berichten mag je ten alle tijden plaatsen in de rubriek media op ons forum. Op die manier komen ze namelijk ook weer sneller naar voren als er mensen op google de zoekterm vuurwerk intikken en dat is alleen maar positief.

Back
Bovenaan