d3vy's filmpjes 2008-2009 in HD

Weer een updateeee

Combinatie van For Your Eyes Only en Rave. For your eyes only blijft 1 van mijn favo cakes, jammer dat de cake weinig schoten telt.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

High Performance Rave (ja echt waar, één enkele cake! :D)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een kleine krachtpatser uit de star collection namelijk Royal Palace. Volgens mij alleen te krijgen in paketten. best indrukwekkend voor zo'n klein geval

+ YouTube Video

Lidu Happy Stars en Weco Sound Attack. Helaas ging 1 van de 2 happy stars niet af. Deze werden V-shape geschoten met de fluitbak in het midden. Helaas ging het lont van 1 cake niet aan :(

+ YouTube Video

De super 4 blijft een topper. Zeker als je meerdere tegelijk schiet. In dit geval waren het 4 verschillende cakes tegelijk.

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Mooie filmpjes!!!!

HD is mooi alleen jammer dat het bij mijn zo blijft schokken af en toe. Hebben daar meer mensen last van?

Maar zeker de moeite waard allemaal!

Hierbij de laatste update. Meer filmpjes heb ik volgens mij niet :)

Multishock van B&W, wat mij betreft toch wel een topper. Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

+ YouTube Video

De driekhoekige cake uit de phoenix collectie, Vigilante

+ YouTube Video

Heerlijke combinatie van een tweeal 500 grams cakes namelijk de Supernatural en Madness.

+ YouTube Video

De laatste batch van Rave's moesten eraan geloven. 6 stuks tegelijk gaf een mooi effect.

+ YouTube Video

Combinatie van 18 cakes geschoten om 12 uur. Een deel van deze combinatie is V-shape geschoten. De 6 fascination trips aan het einde hadden extreme salutes moeten zijn maar helaas kreeg ik deze als vervanger. Ze vielen behoorlijk tegen.
In het filmpje zie je twee foto's van een deel van de combinatie. Helaas heb ik geen foto gemaakt van het V-shape gedeelte.

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan