d3vy's filmpjes 2007-2008

d3vy

VWC lid
Net zoals voorgaande jaren heb ik afgelopen jaarwisseling weer een aantal filmpjes gemaakt.
Veel fimpjes zijn van 500 grammers uit diverse series zoals Lidu, Star, New Spirit, Barely Legal en Royal Class, maar ook de cakes van de lidl en aldi mochten niet ontbreken.
Zoals elk jaar weer veel cakes gecombineerd wat voor een leuk resultaat zorgde.

Helaas zijn een aantal filmpjes mislukt door de erg dichte mist die vanaf 7 uur 's avonds het schieten eigenlijk al onmogelijk maakte :(
Gelukkig blijven er nog meer dan 40 filmpjes over :D

Update 17-09-2009 Filmpjes weer online! (vimeo)

Combinaties

Dat was het weer voor 2007-2008, op naar 2008-2009!

Laatst bewerkt:
Dank D3vy, ik volg je topics met grote belangstelling
En je hebt een goede smaak wat vuurwerk betreft.
En je filmpjes zijn van goede kwaliteit.
Dank voor het delen

Prachtig die Madness en de Outbreak samen. De finales kwamen precies op hetzelfde moment uit. Hopelijk komt de rest van je filmpjes snel online. Kan niet wachten om die andere combo's te bekijken. :bye:

Weer een update. Een paar highres foto's erbij gezet en 9 nieuwe filmpjes toegevoegd :)

eej je hebt top filmpjes man! echt, leuk om te bekijken. en 1 ding is zeker: je hebt een goede smaak want die combinatie's zijn schitterend..:wink:

wat is dat voor tape trouwens bij die shocks? is dat gewoon papier tape?

eej je hebt top filmpjes man! echt, leuk om te bekijken. en 1 ding is zeker: je hebt een goede smaak want die combinatie's zijn schitterend..:wink:

wat is dat voor tape trouwens bij die shocks? is dat gewoon papier tape?

Bedankt!

Het papier om de shocks is schilderstape. Dit papier brand gewoon weg en heeft niet of nauwelijks effect op het viscolont. Met de schilderstape kan je toch lontjes bij elkaar binden of vastplakken aan een cake zonder nadelige gevolgen.

Bedankt!

Het papier om de shocks is schilderstape. Dit papier brand gewoon weg en heeft niet of nauwelijks effect op het viscolont. Met de schilderstape kan je toch lontjes bij elkaar binden of vastplakken aan een cake zonder nadelige gevolgen.

oke! bedankt. ik ben van plan om diverse doorlont projecten te maken. deze tape zal ik zeker gebruiken als hij het zo goed doet.

Erg mooie filmpjes man, zker goed bezig geweest :D

De verschillende Combo projectjes echt goed gedaan :cool:
Shock's project is toch wel een van mijn favorieten.

:bye:

Zojuist de laatste filmpjes geplaatst. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en misschien helpt het jullie wel bij het maken van een keuze dit jaar!

Ik heb de nieuwe filmpjes nog niet kunnen bekijken dit doe ik later, maar wil toch even mijn complimenten en dank geven voor deze geweldige filmpjes. Heerlijke projecten al.

Komen er van 2008-2009 ook weer gave filmpjes?

Ik heb de nieuwe filmpjes nog niet kunnen bekijken dit doe ik later, maar wil toch even mijn complimenten en dank geven voor deze geweldige filmpjes. Heerlijke projecten al.

Komen er van 2008-2009 ook weer gave filmpjes?

Bedankt! en natuurlijk komen er filmpjes van 08-09 :D
Ben op zoek naar een goede (HD) camera. Mochten mensen nog advies hebben.............. :)

Back
Bovenaan