Cyclone

Op zich geen verkeerde bak, maar ik was er toch niet zo lyrisch over. Grote boeketten, harde klappen,dat wel, maar ik vond de boeketten zelf behoorlijk 'leeg'. Ik had 'm 2x, echter volgend jaar laat ik hem staan. Had er meer van verwacht.

Ben het eens met de twee hierboven mij. Hij was niet slecht, maar ook niet geweldig. Ik had betere artikelen vorig jaar.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hierbij mijn filmpje van 2x de cyclone:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geweldige mooie cake met grote uitwerkingen en felle kleuren, nog een pluspunt is het tempo van deze cake. Als je deze cake per 2 schiet is het helemaal een spektakel.

Had hem meegenomen voor een collega van me vader en hij was er goed over te spreken, hoewel hij natuurlijk niet zo'n freak is als de meesten hier:P

Ik vond het een heerlijke cake, zeker voor het geld wat je ervoor betaald. Het goud effect was voller dan ik dacht en de kleuren maken het mooi af.

Ik had dit jaar deze cake ook...ik heb hem in de vooravond afgestoken.
Ik vond het een erg leuke cake, lekker bont, maar vond het niet een snoeiharde burst hebben eigenlijk....ik heb harder gehoord :p
Wel vind ik deze cake zeker waar voor je geld hebben !

Afgelopen jaar gekocht. Ik keek er zo naar uit om deze live te schieten, dat ik 'm in mijn show hebt verwerkt zonder andere cakes erbij. Deze cake verdiende in mijn ogen, aan de hand van mijn indruk van de filmpjes, zijn eigen moment. Die veronderstelling was meer dan terecht.
Dit is eigenlijk ook een cake die eigenlijk gewoon voor de volle 25gram per schot gevuld moet worden, dan komt het effect nog beter tot z'n recht. Tot die tijd maar 2 tegelijk afsteken.

img_1644.jpg

+ YouTube Video

Op zich een nette cake met mooie kleurtjes.Nadeel is wel dat de boeketten bij dit exemplaar niet altijd even vol zijn en soms zelfs magertjes te noemen zijn

Back
Bovenaan