Cybercop

Vanavond gezien. Schel iel fluitje (beetje als Playful Fairy) maar alleraardigste knal met verrassend mooi en groot ti-boeket er omheen. Tof ding! Zeker voor in de loop van de dag of als 10u momentje :D

Niet eerder opgevallen dit potje, maar het is echt een erg goed ding. Voor een combi fluit met knal knalde hij erg hard. Ik ga er toch nog een paar halen voor overdag en de vooravond.

Filmpje start met een en later komt de tweede erbij, mooist in HD:
(Knal is niet goed vastgelegd door een erg natte microfoon)

Ik had een hele andere Cybercop. Lijkt er niet eens op. Ik moest later nog kijken of het wel de juiste cake was. Het was inderdaad de cybercop. Mijn mic van de camera had in het begin last van de wind , maar trekt later bij in het filmpje. Komen lekkere knallen vanaf, zekers de laatste 4 salutes.

Ik heb er ook nog meer. Was voor mijn 10 uur projectje, maar kon me niet inhouden om 1 te testen, met dit als resultaat.

Volgens mij ben jij slachtoffer geweest van een Chinees die het label van de Gladiator en Cybercop door elkaar heeft gehaald...

ik had er 2 dit jaar en beide waren zoals ze horen. erg fijne 'irritatie' blokjes voor dat geld :)

Ik had er 3 dit jaar, ook alle 3 whistling to salute. Erg fijne cake, betaalbaar en lekkere klappen ala Silver Salute.

Hier ook echt een top dingetje! Ik had er nooit naar gekeken, maar na ze op een demo gezien te hebben gelijk twee besteld. Eentje in de vooravond gebruikt en een geaaide in mijn finale gebruikt. De ti-salute is echt flink met mooie druk erachter en de fluit lekker irritant.

Filmpje van mijn finale project met een versnelde cybercop op 1:25, mooist in HD:

Als ze hier in de buurt volgend jaar nog in de buurt te verkrijgen zijn zeker weer en meer!

doet me heel erg denken aan de whistling thunder queen.
Mischien hier van afgelied of dezelfde bombetes?
Wel een tof herriebakkie :)

Echt een zeer concurrerende knal plus ook nog eens een goede fluit maakt dit echt een super stuk vuurwerk in mijn beleving. Had er een voornamelijk voor de fluit gebruikt als begin van onze finale samen met de sparkling snow (Orange Label). Effect wat dit gaf vond ik zeer geslaagd!

Hier het filmpje van dat project met de cybercop in het begin, mooist in HD:

Back
Bovenaan