Cyber

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: RVW 822
Artikelnaam: Cyber
Bruto Gewicht: ....
Netto Kruitgewicht: 1156
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: Crossette, Magnesium Tail
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 1
Richtprijs: € 149,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw822-cyber-100s.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Was vorig jaar een gratis artikel bij een bestelling van meer dan 250 euro. Toen op de kop kunnen tikken de laatste verkoopdag voor leuk prijsje (vergelijkbaar met in de actie bij Vuurwerkoutlet en jouw gespotte prijs) en zelfs dat was 'ie niet waard: gepruttel qua tempo, ontzettend matige crossettes (die dat vaak niet eens te noemen waren) met veelal fletse kleuren. Echt een gratis broddelwerkje. Dat geld kun je beter gericht besteden aan een kwaliteitscake.

Ik had deze als gratis vuurwerk vorig jaar. Ik zit nog te twijfelen om 2 lijsten in te vullen en de frozen by fire en de Kamuro wave mee te nemen. Had ik dat achteraf maar gedaan. Had er hoge verwachtingen van dus schoot hem maar voor de finale. Man ik kon wel door de grond zakken! Een goe makertje was wel dat de finale nu echt top leek. Maar zelfs voor 50,00 nam ik hem niet mee.

Hier te zien op een gevonden Youtube filmpje.

Tja, heel spectaculair is het niet. De dikke groene tails doen me denken aan Wolff's Fuego (al is de Fuego wel feller en blijft de tail langer hangen EN mist de rode mine bij de Cyber, maar toch). Zo achter elkaar is dit maar een dodelijk saai ding. Maar wellicht is het met 4 op een rij (horizontaal met een paar meter er tussen) best een leuke opener van een show wanneer allen tegelijk worden aangestoken. Dan is hij met 20 seconden wel zo weg.

Ik vermoed nog steeds dat de Haokan 30 euro secret box de Cyber is, voor 30 euro zie ik op zich wel potentie in deze bak. Maar dan moet je hem dus niet 1 voor 1 af laten gaan.

150 euro voor zo'n flut bak? waar baseren ze de prijs op belachelijk hoog voor zulke matige uitwerkingen

De adviesprijs moet je met een korrel zout nemen. De Cyber werd volgens mij in eerste instantie enkel als 'gratis vuurwerk' bij een bestelling gegeven. Dan plakken ze er een flink prijskaartje aan en dan lijkt het interessant. Nu zul je hem lastig vinden in de losse verkoop, maar ik gok dat hij maximaal voor de helft zal zijn verkocht.

Hij is nu 40 euro bij Outlet Groningen en ik vermoed dus, maar dat is echt een gok, 30 euro bij Haokan, de secret box.

Die tails zijn wel lekker fel. Maar daar is ook alles mee gezegd. Voor 30 euro is zoiets nog te doen inderdaad, dan kun je er wel een showtje mee openen als je alle 4 de cakes naast elkaar tegelijkertijd schiet

Back
Bovenaan