Cyber & Brave

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0443
Artikelnaam: Cyber & Brave
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 219,6 gram
Aantal schoten: 18 schoten
Effectomschrijving: Dikke set van 2 cakes met 9 schoten.
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 6/2
Adviesprijs: € 40,00
Winkelprijs: € 20,00

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

0443-Brave-Cyber-WCKD-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Lijkt 25mm? 13?gram per shot. Ziet er prima uit en voor een freakprijs gewoon meepakken.

Moet overigens 240gr NEM zijn als ze daadwerkelijk allebei 120gr p/s zijn zoals op de foto te zien is.

Had geen hoge verwachtingen, maar deze hebben het zeker waargemaakt. Tempo kan iets hoger. Spreiding en burst meer dan prima. Mooie cakes. Zou ze zeker nog een keer halen.

Dit zijn flinke cakes geworden met de nieuwe stabiliteitseisen!:p

Bekijk bijlage 76136

Ik weet niet wat de omvang van de box daaronder is en daardoor krijg je eigenlijk een vertekend beeld van deze 2 cakes.

Ze zijn echt GROOT voor 9 schots cakes. Het gewicht valt mee. Ik denk dat je in een shopper bag niet meer dan 4 stuks kwijt kan en daarnaast nog 2 smallere cakes (3/4 van deze).

Ben het eens met Osdorp: het tempo zou ietsje hoger kunnen maar is aan de ene kant ook wel lekker zo omdat het maar 9 schoten zijn. De effectspreiding is zeker goed en de burst is top.

Effecten zien er prima uit en prijs vind ik ook prima, maar wat een drama is dat tempo zeg. Zou hem daardoor ook zeker niet kopen.

Ik hou best van langzame cakes met grote effecten maar deze is wel héél langzaam... Aan de andere kant is 't geen geld. Is het misschien de moeite ze allebei tegelijk te schieten en dan de ene net iets later aansteken? Denk dat je dan wel een mooi 'showtje' hebt voor 20 euro...

Back
Bovenaan