Crystal Clear

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: M005
Artikelnaam: Crystal Clear
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 486 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €...
Voorverkoopprijs: €...

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Mocht je naast de Crackling Cairo vissen dan lijkt mij dit een redelijk alternatief. Komt weliswaar minder agressief over, maar voldoet behoorlijk goed. Ben zeer benieuwd of deze qua prijs kan concureren met de CC.

Laatst bewerkt:
Aahh. Wie is de ontwerper geweest? Ik zie al mijn wensen in de hello cakes terug. Snel tempo, niet te veel effecten in 1 cake (of gewoon max 1).
Ook deze ziet er prima consistent uit.

Dit is een toppertje in een nieuw jasje, de Katan Loud! Delta Echo. Niet zo heftig als de Cairo Crackling maar wel een hele toffe crackling cake. Afgelopen jaar heb ik er 8 tegelijk gestookt als crackling finale en dat was een serieuze berg geweld.

Het mag ook wel een keer klaar zijn met het boosten van de knallen in dit soort filmpjes.

Verder goed dat de Loud collectie wordt voortgezet.

Crystal clear dat niemand dat wil betalen voor 36 Schots 25 mm, lijkt me.
Good bye Hello Fireworks!

Adviesverkoopprijzen mensen. Of kopen jullie allemaal op 31 december:D

Natuurlijk, en gelukkig maar.
Maar dan nog hè...
Dit maakt een produkt op voorhand niet heel interessant.
Als er nou Funke op de wikkel had gestaan zou ik er nog enig begrip voor kunnen opbrengen.
Maar aangezien niemand ook nog maar één ster van deze nieuwe importeur heeft gezien kun je alleen reageren op de films en de adviesprijzen.
De films zijn zeker veelbelovend, maar de meeste prijzen zijn buiten proportie.

Wellicht blijkt dit later allemaal onterecht wantrouwen.
Ik hoop het.
Maar als ik zie hoeveel moeite het zelfs ook Funke kost om consistente producten op de markt te brengen blijf ik voorlopig toch sceptisch.

Natuurlijk, en gelukkig maar.
Maar dan nog hè...
Dit maakt een produkt op voorhand niet heel interessant.
Als er nou Funke op de wikkel had gestaan zou ik er nog enig begrip voor kunnen opbrengen.
Maar aangezien niemand ook nog maar één ster van deze nieuwe importeur heeft gezien kun je alleen reageren op de films en de adviesprijzen.
De films zijn zeker veelbelovend, maar de meeste prijzen zijn buiten proportie.

Wellicht blijkt dit later allemaal onterecht wantrouwen.
Ik hoop het.
Maar als ik zie hoeveel moeite het zelfs ook Funke kost om consistente producten op de markt te brengen blijf ik voorlopig toch sceptisch.

Uiteraard moet alles in de straat blijken.
Overigens gaf Funke vandaag ook aan een stijging van 10-20% te verwachten. Dus straks maar eens zien als alles bekend is en we beter kunnen vergelijken.

Uiteraard moet alles in de straat blijken.
Overigens gaf Funke vandaag ook aan een stijging van 10-20% te verwachten. Dus straks maar eens zien als alles bekend is en we beter kunnen vergelijken.
Vorig jaar hadden ze natuurlijk geen prijsstijging, omdat er gewoon simpelweg niks was :(. Dus wat zegt dat eigenlijk?

Concreet geeft hij aan dat de (grondstof)prijs voor liftcharge verdubbeld is.
Dit is 1 van de redenen. Maar daarnaast: zolang alle schepen moeten blijven omvaren ivm die Hoeties komen er ook fiks wat transportkosten bij per container... Dus dat zullen alle leveranciers zeker meenemen/incalculeren. Niemand weet wanneer het daar weer rustig genoeg word, kan lang duren maar ook relatief kort. Nobody knows...

Back
Bovenaan