Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zit te twijfelen om hier een doosje van te nemen voor zo n 135 zou het me kosten met korting (en daar dan gratis een glittering dahlia bij). Is de nieuwe batch weer net zo goed, dat is de vraag
Ik zie ze overal in de freakacties voor €14,95 per stuk, dan is een doos voor €135,- niet zo'n super deal. Maar zeker wel netjes vergeleken met de adviesprijs natuurlijk. Ik denk dat je bij de freakzaken een karton voor een stuk minder kan krijgen.
Dat is uitgaande van de losse verkoop. Ik schuif deze dan toch naar volgend jaar, en dit jaaris 1 of 2 om te testen.
Zullen ze in Orthen ook de oude versie nog leveren?
Ik zag dat ie volgende week wel wordt geschoten op de demo van 123vuurwerk. Ben benieuwd hoe die dit jaar zal zijn! Ik ben bang voor een wat mindere burst en spreiding, maar we zullen het zien.
Gisteren langs zien komen bij Orthen ja, weet niet welke versie het was. Nog steeds wel een grappige cake, maar er is zoveel beter te krijgen. Effecten zijn behoorlijk snel weg.