LilDanceCrew
VWC lid
Is deze nog ergens omgeving twente met korting te krijgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je had een indentieke omlabeling, de Black Cobra 120. En je had/hebt de Rage, die is iets anders. Die had ik in 2014.
Ik had vorig jaar de traction reaction is deze ook het zelfde als de origine cruel traction
Klopt helemaal. Ik had in 2104 een omlabeling van de CT (ben even de naam kwijt), het was een gokje om die aan te schaffen en ik stond versteld die zo'n spreiding gaf! Wat een effecten, daarvoor nooit eerder gezien bij legaal vuurwerk. In 2015 had ik weer een CT en die viel toch ietwat tegen t.o.v. het jaar daarvoor. Ik hoop dat de Jackhammer mij dit jaar net zo verrast als de eerste CT. Hoewel de verrassing natuurlijk makkelijk minder kan zijn als je hooggespannen verwachtingen hebt.
Ik had in 2104 een omlabeling van de CT (ben even de naam kwijt), het was een gokje om die aan te schaffen en ik stond versteld die zo'n spreiding gaf! Wat een effecten, daarvoor nooit eerder gezien bij legaal vuurwerk. In 2015 had ik weer een CT en die viel toch ietwat tegen t.o.v. het jaar daarvoor.
Nooit wat van gemerkt.
Ik heb de C.t. altijd een goeie bak gevonden, weinig tot geen verschil in de jaartallen.
Dat kan natuurlijk dat jij geen verschil hebt gemerkt. O&N 2014/2015 heb ik ze los geschoten en daarbij maakte die meer indruk en waren de effecten stukken groter dan doorgelont geschoten het jaar erop. De verwondering over de grootte van de effecten staat in mijn geheugen gekrast. En inderdaad ook de doffe bursts de herkenbaar waren boven al het andere dat de lucht inging.Nooit wat van gemerkt.
Ik heb de C.t. altijd een goeie bak gevonden, weinig tot geen verschil in de jaartallen.
Vanavond deze gezien bij de Avri en begon toch wat tegen te vallen.
En dat komt niet dat deze niet goed is, maar vooral dat de andere producten steeds beter worden. Paar jaar geleden vond ik de burst en het tempo van deze cakebox erg goed. Maar nu is dit niks meer vergeleken met andere producten die werden geschoten (allemaal wolf producten).
Misschien dat de andere producten samples waren.