Cruel Traction

Complimenten voor je film. De mooiste die in dit tpoic staat wat mij betreft. Komt precies over zoals ik m in mijn herinnering heb. Krijg gelijk zin in o en n :)

Inderdaad de beste CT film die ik tot nu toe gezien heb. Je ziet zo pas echt goed hoe groot die effecten eigenlijk zijn. Wat een ding zeg...

Heb de Cruel Traction vorige jaar even overgeslagen i.v.m. al het ander mooi spul. Dit jaar had ik hem ook niet op het lijstje staan maar twijfel nu toch wel erg.. Denk dat dit wel de box met de meeste spreiding is? Wat een ding. Heerlijk gefilmd!

En dan te bedenken dat de camera op 30m stond en een groothoeklens gebruikt werd..dat zegt genoeg over de spreiding.

En dan te bedenken dat de camera op 30m stond en een groothoeklens gebruikt werd..dat zegt genoeg over de spreiding.

Als ik het goed terug lees, dan was dit nog de 2014 versie toch? Ik had 'm in dat jaar 2 x en toen was ie fenominaal. Vervolgens in 2015 weer 2 x en toen kon ie mij niet zo bekoren. Zoals ik 'm op jouw filmpje zie, was ie exact bij mij in het 2014.

Dikke film inderdaad. Ook hier elk jaar de box gehad, maar sla 'm dit jaar een jaartje over en kies een keertje voor de Exodus. Ook érg benieuwd naar!

Dikke film inderdaad. Ook hier elk jaar de box gehad, maar sla 'm dit jaar een jaartje over en kies een keertje voor de Exodus. Ook érg benieuwd naar!

Grappig dat je dit zegt. De exodus is idd van het zelfde kaliber als de CT. Iedereen gaat over t algemeen voor de VR terwijl dr exodus minstens net zo goed is.

De box van Jakhal moet inderdaad haast wel een oude productie zijn. De effecten net wat groter en voller en op sommige punten ietsje anders.

Afijn,

Zelf had ik 'm vorig jaar ook weer in de collectie.
Blijft gewoon een top cakebox hoor :cool:

Hier het filmpje:

**Bekijk in 4K voor de beste beeldkwaliteit**

Komend oud en nieuw na al die jaren eens niet in het assortiment. Tijd voor andere cakeboxen die me (kunnen) gaan verbazen!

De box van Jakhal moet inderdaad haast wel een oude productie zijn. De effecten net wat groter en voller en op sommige punten ietsje anders.

Afijn,

Zelf had ik 'm vorig jaar ook weer in de collectie.
Blijft gewoon een top cakebox hoor :cool:

Hier het filmpje:

**Bekijk in 4K voor de beste beeldkwaliteit**

Komend oud en nieuw na al die jaren eens niet in het assortiment. Tijd voor andere cakeboxen die me (kunnen) gaan verbazen!

Klopt, grotere spreiding en de sterren kwamen nog lager omdat ze langer doorbrandden. Ik zat van de week even mijn filmpjes van 2014 terug te kijken en toen was ie echt een stuk beter. Het lijkt wel of deze nu uit een andere fabriek komt. Alsnog een goede box, maar ik zou 'm persoonlijk nooit meer kopen omdat deze box het verder niet persé van bijzondere effecten moet hebben. Toen was het vooral de boeket grootte wat echt doorslaggevend was.

Klopt helemaal. Ik had in 2104 een omlabeling van de CT (ben even de naam kwijt), het was een gokje om die aan te schaffen en ik stond versteld die zo'n spreiding gaf! Wat een effecten, daarvoor nooit eerder gezien bij legaal vuurwerk. In 2015 had ik weer een CT en die viel toch ietwat tegen t.o.v. het jaar daarvoor. Ik hoop dat de Jackhammer mij dit jaar net zo verrast als de eerste CT. Hoewel de verrassing natuurlijk makkelijk minder kan zijn als je hooggespannen verwachtingen hebt.

Back
Bovenaan