Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De rage onderaan bij de tube's doorlonten ?
De rage onderaan bij de tube's doorlonten ?
Ik was vanmiddag aan het doorlonten, ik was op dat moment bezig met cake b.
Eerst een stukje insnijden en toen het label loshalen, ik heb bij cake b het hele label er is afgehaald.
En toen zag ik dat er nog een label onder zat, daar stond op black cobra B.
Was dit weer een andere versie hiervan of zo?
Ik heb de Rage versie.
Ik was vanmiddag aan het doorlonten, ik was op dat moment bezig met cake b.
Eerst een stukje insnijden en toen het label loshalen, ik heb bij cake b het hele label er is afgehaald.
En toen zag ik dat er nog een label onder zat, daar stond op black cobra B.
Was dit weer een andere versie hiervan of zo?
Ik heb de Rage versie.
Is inderdaad wat lastiger deze, veel afschermen met karton van doos tussen de cakes in en beetje zilverpapier hier en daar. Vorige jaar liep die perfect bij mijIemand een foto van het doorlont resultaat.
In vergelijking met rubro boxen is dit een listige box met de lontjes van de andere cakes tegen aan.
Is inderdaad wat lastiger deze, veel afschermen met karton van doos tussen de cakes in en beetje zilverpapier hier en daar. Vorige jaar liep die perfect bij mij
Heb nog een uitleg met foto's van het doorlonten, op deze manier zit er wel een klein beetje pauze tussen maar vind ik niet erg:
De uitleg!
Je hebt 2 lontjes van 2 cakes:
![]()
![]()
Dan knipje die af tot ze beiden nog halve centimeter overlappen en doe je tyrap eromheen, wel zorgen dat de lont van de volgende cake kan worden aangestoken door de reservelont van de vorige! Dan staart van tyrap zo kort mogelijk afknippen:
![]()
Doe dit bij allemaal en dan zie je hier cake A+B en E+F de lonten tegenover elkaar zitten, als je dit zo laat zitten KAN er vonkoverslag plaatsvinden:
![]()
Knip stukje aluminiumfolie af, zoals dit:
![]()
Stop je tussen de lont van E+F en A+B in:
![]()
En kan je voor de zekerheid bij alle gekoppelde lonten doen:
![]()
Dan zou je de cakebox van A t/m F soepel moeten doorlopen, succes!
ALS DIT NIET OP HET FORUM MAG, VERWIJDER HET MAAR! ALVAST EXCUSES
Doorlopen wel, soepel volgens mij niet op deze manier. Je gaat vertraging krijgen.
Dat zeg ik toch, er zullen wat pauzes tussen zitten, maar dat vind ik niet erg!