Cruel Traction

Mijn box vanmorgen opgehaald en voelt redelijk klam aan, tegen de verwarming ermee!:D

Heb inderdaad ook één van die flappen gebruikt van de doos, geen idee hoe het over is geslagen maar het is wel gebeurd

Lonten afplakken met aluminium tape werkt bij mij altijd,als je stukken karton gebruikt tussen de cakes kunnen deze gaan gloeien/smeulen door de lontjes dit word nog erger als je quick fuse gebruikt je kan dan beter alu folie gebruiken.

Laatst bewerkt:
Helaas van Vuurwerkland Steenbergen vandaag geen Cruel traction geleverd gekregen maar een Rage. Volgens de heren in de winkel is het exact hetzelfde product. Ik heb er geen vertrouwen meer in.

Gisteren ook mijn CT opgehaald. . Gelukkig ruim van te voren besteld want hij was gelijk in de losse verkoop uitverkocht

Heb hem net open gemaakt.
Wat met meteen opviel waren de prachtige labels van de cakes.
Een paar van de mooiste labels wat ik tot nu toe heb gezien.

De mijne zijn bruin papier. Niet dat het me wat uitmaakt.

Ik dacht dat de kooi er al vanaf was gehaald gezien ik een doos meekreeg. Maar helaas. Wat een gepruts is dat zeg. Kan ook gelijk een tetanus injectie gaan halen.

Ik dacht dat de kooi er al vanaf was gehaald gezien ik een doos meekreeg. Maar helaas. Wat een gepruts is dat zeg. Kan ook gelijk een tetanus injectie gaan halen.

Was het roestig dan? Bij mij waren alleen die koppelingen roestig wat duid op vocht.

Tis gewoon een lelijk ding haha:P Maar die tubes met dat rode eroverheen....machtig:D:D

Haha inderdaad. Dat gevecht met die kooi en die metalen strips is een hel. Gelukkig is de beloning het meer dan waard :D

Back
Bovenaan