Cruel Traction

Ik heb vandaag van een dealer te horen gekregen dat de Rage NIET hetzelfde product is als de Cruel Traction. De Rage bevat vier cakes die identiek zijn aan de Cruel Traction, terwijl twee cakes uniek zijn voor de Rage. Het is dus geen echte harde omlabeling, terwijl de Cobra 120 dat wél is.

Ik had wolff ook een mailtje gestuurd en zij bevestigen wat DarkSoul al zegt:

Hallo Niek,

Allereerst bedankt voor je reactie!

De Cruel Traction & Black Cobra 120 zijn identiek.

De Rage daarin tegen wijkt in de derde en vierde cake iets af qua effecten die de cake-box zeker niet minder maken.

Zie hier de bijgevoegde YouTube film: https://www.youtube.com/watch?v=ogcJ1g9v7tQ

We wensen jou veel plezier met je aankopen!

Groet Team Wolff Vuurwerk

Ik had wolff ook een mailtje gestuurd en zij bevestigen wat DarkSoul al zegt:

En eerder lieten ze aan bepaalde dealers weten dat hij wel het zelfde was :bonk:
Waarschijnlijk wisten ze het zelf nog niet eens. De Rage is zeker een mooie cakebox maar ze hadden hem beter kunnen laten zoals hij was.

Dat vermoeden heb ik ook...
Het blijven natuurlijk ook Chinezen. Zal de eerste niet zijn waarbij zo'n verschil PER ONGELUK in sluipt.

Persoonlijk vind ik de originele samenstelling van de CT beter c.q. sierlijker.
Maar op iedere demo sprong de CT / Rage / Black Cobra er bovenuit door de harde burst en grote spreiding van de boeketten. Ook de rage is gewoon een erg sterke doorlontbox!

Lekker hoor dat zal een bak spektakel opleveren. :D

Twijfel ook totaal niet aan de kwaliteit, zoals anderen soms wel hebben! Denk dat de meeste hem ook nu voor t eerst hebben en teveel hangen aan het goeie presteren van deze bak. Ik hoop voor een ieder dat t ook echt een spektakel is en wens ze allemaal veel plezier:D

Voor iedereen die nog GEEN Cruel Traction / Rage / Black Cobra 120 gekocht heeft:

SNEL HALEN!!
Alle omlabelingen zijn geheel uitverkocht bij Wolff.

Toch baal ik wel een beetje dat ik niet de CT krijg zoals ik hem ken van vorig jaar, alleen van film dan. Ik heb begrepen dat ze bij vuurwerklandoutlet ook de Rage leveren.

Ik vind de nieuwe effecten toch net wat minder mooi dan die van de CT. Maar als de burst en effectspreiding het zelfde is gebleven mag ik alsnog niet klagen denk ik..

Los da

De Cruel Tractions bij Breda zijn iedergeval echt goed droog! Ik weet niet of dat aan hun bunkers ligt maar ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken.

De Cruel Tractions bij Breda zijn iedergeval echt goed droog! Ik weet niet of dat aan hun bunkers ligt maar ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken.

Bij mij denk toch anders. De ijzeren draadjes waarmee die strips verbonden zijn waren veroest en de doos stonk wel beetje naar vocht. Of was dat bij jou ook zo?

Ga ze iig nog goed drogen...

Back
Bovenaan