Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Demo Rijswijkse Vuurwerkhal 06-12-2014
Net gezien in Rijswijk. Erg lekker blok, Mooie mixed effecten en dikke burst (soms naar mijn idee iets te) waardoor de effecten erg groot waren. Volgend jaar op de lijst. Heb je hem dit jaar? Dan ga je er zeker veel plezier aan bleven![]()
Ik heb de filmpjes van vuurwerkbieb en afca naast elkaar afgespeeld en ben tot de conclusie gekomen dat beide exact het zelfde zijn, zeer nette bak dus! bij de afca film is de afstand kleiner en camera beter ten opzichte van de film die vuurwerkbieb zojuist poste.
Even voor de duidelijkheid, deze film is niet namens Vuurwerkbieb gemaakt. Gewoon voor mezelf om mijn (foto)camera te testen. Ik maak normaal alleen maar foto's namelijk.
Bedankt voor de filmpjes heren.
Als ik eerlijk moet zijn vind ik dit blok toch wel een stuk beter overkomen op het filmpje van Afcajax.
Maar dat heeft vast en zeker te maken met het soort camera, instellingen en dergelijke.
Kan iemand bevestigen dat ie inderdaad zoals op het filmpje van Afcajax te zien is, in 't eggie overkomt? Bvd.![]()
Hij werkt voor RTL.blok is prima in orde.