Cruel Traction

Komt echt heel mooi over maar eerlijk gezegd ben ik er een beetje klaar mee. Tegenwoordig verkopen ze je vaak gewoon een illusie omdat ze met samples schieten heb het nu meerdere keren meegemaakt met oa Rubro die lang niet aan de kwaliteit voldoen die getoond werd. Als je erover begint dan praten ze er altijd een beetje omheen of doen net alsof hun neus bloed.

Ik zeg helemaal niet dat dit een sample is begrijp me niet verkeerd maar totdat de winkeliersdemo's zijn geweest waar dit spul zo van de verkoop plank word afgehaald en geschoten koop ik dit soort producten niet. Is het op? Jammer dan er zijn zat leuke producten op de nederlandse markt!

Ik heb hem ook gefilmd. Ik stond met open mond te kwijlen bij het zien van deze cakebox :D

Damn, you made my day with this movie!!

Als ie zo ook op de winkeliersdemo's overkomt, dan is ie het aanschaffen wel waard.

AFCAJAX; Hoe ver stond je hier vanaf?

PS: Er gaat kennelijk niets boven 3MOS (& 3CCD) sensors :P.

Wat een beest is dit zeg! Alleen hij is me eigenlijk iets té mooi, dus ik wacht even tot later in het jaar met de winkeliersdemo's.

Het publiek stond hier denk ik op een meter of 40 afstand. Bob1 kan je dit exact vertellen.

60 meter. Is 30 mm en daarvoor geldt een afstand tot publiek van 60 meter! Op oudjaar mag hij natuurlijk op iedere gewenste afstand worden gezet tussen de huizen en andere bebouwing zodat hij nog groter over zal komen.

60 meter. Is 30 mm en daarvoor geldt een afstand tot publiek van 60 meter! Op oudjaar mag hij natuurlijk op iedere gewenste afstand worden gezet tussen de huizen en andere bebouwing zodat hij nog groter over zal komen.

Nederland is zo lachwekkend. 60 meter afstand tot 30mm....

En een gruwelijke bak maar zo komt dit natuurlijk nooit in je straatje te staan. Ben ik negatief? Ik denk eerder realistisch.

Nederland is zo lachwekkend. 60 meter afstand tot 30mm....

En een gruwelijke bak maar zo komt dit natuurlijk nooit in je straatje te staan. Ben ik negatief? Ik denk eerder realistisch.

Sommige mensen zijn zo vermoeiend.... Waarom gelooft niemand gewoon wat Wolff zelf zegt??? Echt bloedirritant al dat negatieve gepraat over samples van iedereen die het allemaal beter denkt te weten.

Dit komt omdat wolff nogal bekent staat met samples schieten..

precies wat bassie zegt. ik kom ook paar keer bij wolffdemo's kijken en op andere shows waar ze wolff schieten,ze schieten altijd productiecakes geen samples. dan kan je beter naar rubro kijken die schiet altijd samples!

Kom ook al jaren op de demo's en ben hoegenaamd nog nooit teleurgesteld met O&N door producten die ik heb gekozen door de demo.

Denk niet dat ik hem neem ik vind 6 cakes te veel.
Ik kies graag me cakes uit op dus een cakebox van 4 vind ik prima maar 6 is me te veel :p

Vond hem wel goed hoor

Naar aanleiding van het filnpje heeft deze box heeft iig mijn interesse gewekt. Ik zie ehm wel op demo's verschijnen. Staat iig op mijn wish to see lijstje !

Back
Bovenaan