the mighty two
VWC lid
Is het enige wat ik tot nu toe besteld heb. Vond hem bij de demo van Wolff fantastisch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hem ook gefilmd. Ik stond met open mond te kwijlen bij het zien van deze cakebox
AFCAJAX; Hoe ver stond je hier vanaf?
Het publiek stond hier denk ik op een meter of 40 afstand. Bob1 kan je dit exact vertellen.
60 meter. Is 30 mm en daarvoor geldt een afstand tot publiek van 60 meter! Op oudjaar mag hij natuurlijk op iedere gewenste afstand worden gezet tussen de huizen en andere bebouwing zodat hij nog groter over zal komen.
Nederland is zo lachwekkend. 60 meter afstand tot 30mm....
En een gruwelijke bak maar zo komt dit natuurlijk nooit in je straatje te staan. Ben ik negatief? Ik denk eerder realistisch.
Sommige mensen zijn zo vermoeiend.... Waarom gelooft niemand gewoon wat Wolff zelf zegt??? Echt bloedirritant al dat negatieve gepraat over samples van iedereen die het allemaal beter denkt te weten.
Dit komt omdat wolff nogal bekent staat met samples schieten..
Dit komt omdat wolff nogal bekent staat met samples schieten..
ff een dingetje he...overal staat cruel traction.maar op de foto staat tracktion. wat is het nou?![]()