Crown Unlimited [Uitloop]

moontan

VWC lid
starstz7.jpg

Artikelnummer: 1912
Artikelnaam: Crown Unlimited
Netto Kruitgewicht: 1450 gram
Aantal artikelen: 21 stuks vuurwerk
Effectomschrijving: zie onder
Richtprijs: nog niet bekend

Stars & Dhalia 28 shots, green tail to green blink w purple stars, blue tails to crackling flower, red tail to pink dahliw tails up.

Cauliflower Willows 9 shots, Red tail to red comets to cauliflower willow, green tail to green comets to cauliflower willow, blue tail to blue comets to cauliflower willow.

Dahlia 9 shots, Gold tail to orange w grassy green dahlia.

Multifishes 9 shots, Red tail to red fish, green tail to green fish, silver tail to silver fish.

Chrysanthemums Fountain, Silver blink/chrysanthemums, silver steel floss.

Silver Blink Fountain, Green stars w silver blink.

Red Coconut 5 shots, Red tail to red coconut w ocean blue stars.

Coconut & Brocade 5 shots, Lemon tail to green coconut w brocade crown.

Blink & Brocade 9 shots, Blue tail to brocade crown w green blink.

Snowpine fountain, Green blink w purple stars, gold sparkler snowpine.

Prime Flower 9 shots, Purple tail to purple stars w primeflower, green tail to green stars w primeflower, red tail to red stars w primeflower.

Brocade with Blue 13 shots, blue tail to brocade crown w blue tips, green tail to green coconut w brocade crown.

Silver Glitter Silver fountain.

Rockets 3 stuks, 1 Red stars w silver blink, 2 purple and green peony, 3 dragon eggs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo kan iemand mij vertellen of dit aanrader is? ben eigelijk van plan om deze te gaan halen als tussen doortje alleen ik weet niet wat die gaat kosten kan iemand mij dat vertellen ??

Mvg :)

Dit product is nieuw in 2008, dus niemand zal hier ervaring mee hebben:wink:
En als de prijs bij ons bekend was, had hij er wel bij gestaan.

Dit pakket ziet er erg mooi uit. Wacht de prijs nog even af ,maar ik hou dit pakket in mijn gedachten. :bye:

Zijn toch twee verschillende pakketten hoor. Kijk maar goed naar de inhoud. EDe een heeft 3 pijlen en de andere 4 enz.

21 stuks voor 150 euro zon groot pakket heb ik nog nooit gezien
als je niet kiezen kan zal dit wel een oplosing zijn :)

Hoi mensen,

Allemaal een gezond 2009.

heb Gisteren dit pakket afgestoken en was echt de moeite waard.
elke pot is zeer mooi. als laatste heb ik de Stars & Dhalia 28 shots afgestoken als finale gevoel
echt groote effecten boven je hoofd. volgend jaar staat hij weer op me verlanglijstje.
zelf heb ik er 149.95 euro voor betaald en elke cent de moeite waard.

greets ronald,.

Leuk pakket voor die prijs, zitten een paar erg mooie cakes tussen. Ik vind het pakket het bedrag zeker waard, alleen ik zou zelf andere dingen halen, losse cakes.

Back
Bovenaan