Crown Flowers [Uitloop 2019]

Ik heb hem gehad! Helaas niet gefilmd, daar we deze na de show hebben geschoten en daarna niets meer gefilmd. Dit is echter één van de beste losse cakes van Nederland. Grote effecten, harde burst. Voor een leuke prijs altijd meenemen!

Dit is nog de foute productie 2015.
De 2016 batch is inmiddels in ere hersteld en presteerde nu zoals het hoort.
Mooie grote pixie dust boeketten met blauwe sterren.

Gr
Evolution Fireworks

Vond hem zeker niet slecht maar wel beduidend minder dan de andere cakes uit deze lijn. Maar dat komt misschien ook doordat die andere allemaal 25 schoten hadden.

Ik vond dit juist een van de beste cakes. Schoot deze per 4 in mijn show en dat ging er goed op! Moet ik wel zeggen dat je in 4-voud het verschil tussen 25mm en 30mm een beetje weg laat vallen. Maar ik denk stand-alone ook gewoon een prachtige cake!

Je ziet het meteen als je Evolution in de straat afsteekt. Harde burst, flinke stijghoogte en grote, goed uitgewerkte, boeketten. Dat geldt ook voor deze 36-shots cake. Zeer mooi, en een aardig tempo erin, wordt nooit saai.:D:D

Dit blijft een prachtig effect. De boeketten vielen echt groot uit voor 25mm! Het kon rustig mee komen met 30mm boeketten en dan heb je hier rustig 36 shots. Ook hier is de burst natuurlijk super dik. Ik ben alleen persoonlijk geen voorstander van tips, ik had liever alleen het flower crown effect gehad.

Deze cake is op 60 meter afstand geschoten.

Back
Bovenaan