Crossfire

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5091
Artikelnaam: Crossfire
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 20 shots
Effectomschrijving: Geweldige pot welke zijn naam eer aan doet. Deze Crossfire vuurt twintig goed gevulde siereffecten af. Mega heldere rode kometen stijgen op naar grote hoogte, om vervolgens in vijf verschillende kometen op te splitsen en ieder hun eigen weg te vervolgen. Gekruist aan dit schouwspel klappen prachtige heldere goudenpalmen uiteen, welke langzaam over de rode kometen heen zakken.
Kartoneenheid: 8/1
Richtprijs: € ...

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Dit vind ik wel een leuk concept!!!
Het zou alleen beter zijn als de bombette met het gouden boeket eerst de lucht in gaat en vrijwel direct erna de bombette met de rode crossette, dan heb je 10x 2shots. Op die manier zou het echt een hele mooie cake zijn!!

gr

Ziet er goed uit en inderdaad een mooi concept, ik vind de crossettes zeer strak uitgevoerd,

Erg mooie cake hoor. Ik zou hem lekker in de vooravond schieten, hij is rustig maar erg sierlijk.
Crossettes zijn goed uitgewerkt ook.

Mooie combinatie inderdaad!Zou niet verkeerd zijn een cake met palmen en een paar dikke rode dahlia sterren. :p

Bij de eerste dacht ik echt dat er uit die rode crossetes die enorme gouden boeket kwam. Maar daarna werd helaas steeds duidelijker dat dat niet zo wat. Alsnog best mooie cake.

Deze doet me dan toch wel erg denken aan de goede versie van de Crossette Queen van Rubro uit de Masterline.

Richtprijs van deze Crossfire is trouwens 35-40 euro in het fireval topic.

GBV is duidelijk met een comeback bezig. Cake,s met volwaardige boeketten en mooie effecten.
Deze is ook heel mooi!!

Niet alles van GBV kan ik afkraken. Deze cake was echt heel erg vet om te zien. De combi van lang hangend goud en de superfelle rode crossettes zijn heel erg vet! Maar met maar 20 schoten is 36,99 echt een veel te hoge prijs.

zag hem vanuit de verte voorbij komen maar vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen wel leuke combinatie opzich

Back
Bovenaan