Crossette King

Gerwin

VWC lid
IMG_6639.JPG

Artikelnummer: 812
Artikelnaam: Crossette King
Aantal Schoten: 6
Verpakkingseenheid: 16/1
Richtprijs: €12.95.-
Film: Demo Brave & Wichers 2007 Rechtermuisknop doel opslaan als!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit snap ik dan weer niet...
Geweldige cake maar crosette???
Maja je moet wat verzinnen he :p
Ben wel zeker benieuwd naar de prijs want vind het een mooi ding leuke spinners en leuke felle knal met boeket!
:bye:

Ziet er goed uit zo. Ben al een tijdje naar zo'n effect op zoek.:)
Niet veel schoten, maar dat geeft niet zoveel. Leuk potje.
:bye:

Ik heb deze pot teruggevonden in het Big Box pakket van Lidu die ik vorig jaar had aangeschaf voor 80 euro. Het waren 8 potten dus omgerekent ook zo'n 10,00 per pot. Dus qua prijs blijft hij het zelfde. De cake was zelf ook het zelfde met dezelfde effecten als het filmpje in de openingspost. Ik was er uiterst tevreden mee. Is een leuke goede pot met grote effecten die zeker de ogen uit de straat trekken om 0.00.

Het is wel het kleinste potje uit de Big Box. Dus om die 80 euri gewoon door acht te delen is een merkwaardige manier van boekhouden hoor! De grotere cakes in Big Box zijn aanzienlijk spectaculairder, en meer waard dan 10 euro.
Maar het blijven aanraders, zowel de Big Box als geheel als de Crossette King los.

crosetteking.jpg

Ik heb dit ook al op andere sites gepost maar hierbij dan voor de volledigheid ook maar even hier.

Het zijn twee verschillende potten met totaal verschillende effecten! (de versie die ik de afgelopen 4 jaar heb gehad tenminste)

De Crosette King (linker foto) en Red Whistler uit de bigbox zijn de cakes met de hoogste P.S.

De rechter is dus de crosette king uit de losse verkoop die dus op het filmpje staat. Vorig jaar stond op de label 130Gr P.S.

Laatst bewerkt:
De vraag is dan nu natuurlijk: wat kwam er nou uit die linker pot?

Ik zal eerlijk zijn: ik weet het niet zeker meer, maar ik dacht dat daar nog gewoon crossettes uitkwamen, en dat is niet echt mijn lievelingseffect.
Vorig jaar zag ik de nieuwe "Crossette"King (de rechter op de foto) op een demo, met zijn lekkere burst en gouden spinner/blauwe peony, en daar was ik toen helemaal weg van. Ook al had het effect niks meer met crossettes te maken.

Had hem dit jaar ook weer, net als vorig jaar. En ook vond hem vorig jaar toch wel spectaculairder. Blijft nog wel een leuk potje op zich en heb er geen spijt van, maar volgend jaar haal ik hem niet meer denk ik.

Ja leuk hoor een Crossette King die weer vernieuwd is. Ik wil alleen maar die Crossette Kings met de spirail tails erin anders niet.

Laatst bewerkt:
ik het topic "vraag het vuurwerkland" werd de vraag gesteld of de crossette king dit jaar terug kwam met spiral tail waarop het antwoord luide dat de crossette king dit jaar waarschijnlijk terug zal keren met het effect waarmee deze pot begonnen is en ook zijn naam aan te danken heeft, namelijk crossette's!

ik ben zeer benieuwd hoe dit uit gaat pakken aagezien het toen een goede pot was en crossette's een van mij lievelings effecten zijn!

Zo , dat is goed nieuws zeg !!
De oude vertrouwde crossette king weer in de schappen....
Lekker hoor:)

de zilveren spinner is erg mooi, maar met die naam horen er gewoon crossettes uit te komen. Kunnen die dan niet gewoon blauw zijn? :D
We merken het wel, ik ben benieuwd.

Heel goed nieuws dit, ik ben al een tijd op zoek naar een cake met goede crossettes, Ik hoop wel dat de het oude effect met de spinner en purple/blue peony behouden en in een 19s cake verwerken en die dan poisenous spider noemen :wink:

Back
Bovenaan