Crossbeam *NIEUW 2025*

Hele wijze keuze om dit blokje te behouden. Heb hem half uurtje geleden geschoten..klapte er serieus goed op voor 22mm. Schiet ook niet al te hoog en mooie / goeie spreiding.

Ik had er eerder vorig jaar (achteraf gezien) toch meerdere van moeten bestellen, maar gelukkig had ik er in ieder geval één weten te bemachtigen (voor € 15,-).

Zeker een hele goede rambak met een goede harde burst, maar ik had op basis van meerdere berichten hier in dit topic nog net iets heftigere klappen verwacht, maar misschien onterecht. Begrijp me niet verkeerd: de burst was zeker goed hard, maar ik heb heel wat 25 (en 30mm) die dit zeker konden evenaren of konden overtreffen.

Ik had wel het gevoel dat mijn exemplaar wat kort duurde, maar aangezien ik niet helemaal goed op had gelet op het aantal schoten en ik al bezig was met het volgende product wat ik wou gaan schieten, daar geen aandacht meer aan besteed.

Net bij het opruimen van alle blokken/compounds, waarbij ik de vaste gewoonte heb om met een zaklampje of hoofdlampje even te checken of er nog tubes zijn die niet afgegaan zijn, bleken er inderdaad een 10-12 tubes niet te zijn afgegaan. Gelukkig zat er een reserve lont op de Crossbeam, dus dat nog even opgelost.

Back
Bovenaan