Criminal Pitstop

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 04495
Artikelnaam: Criminal Pitstop
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: ... schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Nieuwe Quatro compound van Lesli. Geen idee of deze in Nederland ook beschikbaar komt, maar vond het zo'n vette video dat ik m graag vast wilde delen. Dikke beuker van 400 (??) Shots!

4 compounds, ik verwacht 20mm gezien onderstaande kruitgewichten:
HT2118-1: 1012,5 gram
HT2118-2: 1050 gram
HT2118-3: 1087,5 gram
HT2118-4: 997,5 gram

Prachtige box, alleen het is en blijft wel Lesli. Ik ben nogal bang dat het nogal een verschil is met de productie video. Ik wacht een jaartje af en wil hem eerst op een straatvideo zien schitteren.

Zo op film komt hij echt prachtig over, echt een hele mooie en gevarieerde box. Gaan we in de gaten houden deze.

Prachtige box, alleen het is en blijft wel Lesli. Ik ben nogal bang dat het nogal een verschil is met de productie video. Ik wacht een jaartje af en wil hem eerst op een straatvideo zien schitteren.

Klopt, echter zie ik in deze box ook wel vuurwerktotaal invloeden terug.

Ander punt : klopt het geluid wel, want de crackling hoor je al voordat hij er is.. op 1.39 ?

Zo op film echt een prachtige box, maar gezien de kruitgewichten even een kleine slag om de arm :D

Het is vuurwerk totaal
mooie box
Weer zo sample inderdaad afwachten wat productie doet

Back
Bovenaan