Crazy Kamikaze

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 01511
Artikelnaam: Crazy kamikaze
Bruto Gewicht: 2475 gram
Netto kruitgewicht: 400 gram
Aantal schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: Alle 16 schoten er in één keer uit! De Crazy Kamikaze heeft het door Zena ontwikkelde spinning whirlflower vuurwerk effect. En om er nog een extraatje aan toe te voegen, worden alle schoten afgesloten met felle blinkers.
Afmeting: 145 x 145 x 175
Max. tube diameter: 30
Tijdsduur: 6 sec.
Stijghoogte: 25-30 meter
Kartoneenheid: 8 / 1
Adviesprijs: €18,95
Voorverkoop: €14,95

Laatst bewerkt door een moderator:
En dat voor 18 piek! Hoppa, die komt er natuurlijk bij! :D
Ziet er toch erg heftig uit ondanks dat het een kleinere cake is.

EINDELIJK!!! Als die glitters maar lang blijven hangen... ik ben benieuwd nar de karton inhoud, iemand enig idee??

Als die gliiters maar lang blijft hangen ben ik super tevreden, project x8 (elke 5 sec 1 stuk) en aan het einde 2x stuk voor stuk de nieuwe all at once van Zena. Een legaal profblokje voor een aardige prijs, niet heel goedkoop maar ook niet echt super duur.

Moet eerlijk zeggen dat ik van deze cake meer gecharmeerd ben dan alle andere at once cakes, met deze cake heb je namelijk een super spektakel en dat vind ik bij de knalcakes absoluut een stuk minder.

Crazy Kamikaze Huisman 18-12-2014.
Ramt er alles lekker uit. Deze op de gok besteld en absoluut geen teleurstelling.

Crazy Kamikaze Huisman 18-12-2014.
Ramt er alles lekker uit. Deze op de gok besteld en absoluut geen teleurstelling.

Inderdaad een toppertje, heb hem ook op mijn lijstje staan maar zag net dat ik hem niet had besteld. Misschien nog een nabesteelling doen want hij is echt vet gaaf.

Zekerweten doen Arjan. :D

Ja ja maar het steeds maar even 1 product bij bestellen ( bij elkaar worden het er in praktijk dan zeker 10 :bonk: ) Ik moet echt keuzes gaan maken want anders moet ik een andere slaapplek gaan zoeken lollll.

Back
Bovenaan