Crazy Ghost

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1710
Artikelnaam: Crazy Ghost
Bruto Gewicht: volgt gram
Netto kruitgewicht: 169 gram
Aantal schoten: 23 schoten
Effectomschrijving: Totale madness! Deze 23 schots cake kent geen volgorde, geen ritme en absoluut geen beleefdheid. Knalt als een waanzinnige dwars door alle regels heen en laat een verpletterende indruk achter!
Max. tube diameter: volgt
Tijdsduur: 22 sec.
Stijghoogte: volgt meter
Kartoneenheid: 16/1
Adviesprijs: € 23,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1710_crazy_ghost.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Wat een leuke gevarieerde cake is dit! Het heeft een beetje een Witte vuurwerk/Marijn achtig tintje..:D

Perfect als vermaak voor in de vooravond. Echt een sfeer makertje.

Erg leuke cake dit, leuk gedaan door Wolff. Mooie variatie aan effecten en een scherpe prijs maken dit wel tot een erg leuke cake hoor.

Ook deze is weer wat anders, nu geen fish effect in de officiele productfilm, terwijl die op de demo er wel in zaten...

Ik vind dit wel de leukste budget cake van wolf! Hoewel de Jewel ook erg leuk is.

Ik was echt aangenaam verrast door deze cake tijdens de Wolff demo. Een combinatie van unieke/aparte effecten: allereerst die rauwe fluiters, 3-traps fluiters (gingen erg hoog) en hopelijk wel gewoon het fish effect. Want het fish effect maakte het net af. Verder een prima prijs en leuk om in de vooravond optimaal van te genieten.

Ik had deze op mijn lijstje staan, gisteren stond hij volgens mij nog op de vuurwerkland website van de dealer hier in de buurt, maar hij is er nu de site online is gegaan ineens vanaf gehaald. Ik kan hem verder ook nog nergens op vuurwerkland.nl vinden, heeft iemand deze al voorbij zien komen?

Ik had deze op mijn lijstje staan, gisteren stond hij volgens mij nog op de vuurwerkland website van de dealer hier in de buurt, maar hij is er nu de site online is gegaan ineens vanaf gehaald. Ik kan hem verder ook nog nergens op vuurwerkland.nl vinden, heeft iemand deze al voorbij zien komen?

bij mijn dealer staat hij wel in de webshop.

Vanavond deze cake gezien bij de Rijswijkse Vuurwerkhal.
Ik was zeer aangenaam verrast :) Ik kende deze cake nog niet, maar ik vind het een topper! Ik hoop maar dat het geen sample was. Hij had wél fish erbij, maar de cake viel vooral op vanwege de twee verschillende fluiters. Prima geprijsd en lekkere effecten, met een prima finale. Aanrader!

Deze gezien bij de demo van orthen, ik hou niet van die hummers, was een chaos in de lucht, viel me tegen.

Lache man, heerlijk vooravond potje. Doet me een beetje denken aan Brulaapje van Marijn, dat was ook zo'n lekker chaosbakkie.

Back
Bovenaan