Crazy Bull *Nieuw 2025*

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: C106
Artikelnaam: Crazy Bull
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 1386 gram
Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: Info volgt
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: Info volgt
Tijdsduur: 55 seconden
Stijghoogte: 35 meter
Adviesprijs: Info volgt

Laatst bewerkt:
Presteert bijna hetzelfde als de tyrant, maar op het eerste gezicht presteert die ook minder. Ben benieuwd naar uiteindelijke productie!

Deze gekke stier doet mooie dingen. Heel erg benieuwd hoe deze op demo's/in de straat gaat presteren...

Als ik goed kijk naar de kleuren en effecten van cake 1 en 2, dan lijkt deze compound zo uit de fabriek van Riakeo te komen. Vooral cake 2 doet mijn aan Peking Opera 100 denken.

Artikelnummer: C106
Artikelnaam: Crazy Bull
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: Info volgt
Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: Info volgt
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: Info volgt
Tijdsduur: 55 seconden
Stijghoogte: 35 meter
Adviesprijs: Info volgt
1386 gram powder staat op de doos of wordt deze info ergens anders vandaan getoverd?

Mooie box, zou hem echter wel achterstevoren schieten. Nu begint hij lekker stevig, maar vlakt hij qua tempo en geweld behoorlijk af.

Oef, mooi vaderdag cadeautje dit! Die 55 sec. haal ik niet uit het productie filmpje. Neem aan dat de tijdsduur in het filmpje lijdend is, 1 minuut 30!?! Vind deze ook in de opbouw wel mooi. Begint met mooi geweld dan even rust met een mooie afsluiting! @hebbendingetje

Qua snelheid filmpje vs productie is het soms even afwachten hoe dat daadwerkelijk uit de verf komt. Valt niet altijd met volledige zekerheid te zeggen of je film of omschrijving kunt verwachten...

Qua snelheid filmpje vs productie is het soms even afwachten hoe dat daadwerkelijk uit de verf komt. Valt niet altijd met volledige zekerheid te zeggen of je film of omschrijving kunt verwachten...
Tricky dus! Mag er dus vanuit gaan dat de info een beter beeld geeft dan het filmpje….!?! Compoundjes van onder de minuut vind ik meestal net te kort……! Gaat evt na de reserve lijst dan

Ik kijk zelden naar de productinfo qua tijdsduur en schiethoogte (wel kaliber en kruit) maar volg het filmpje, en zo ben ik nog zelden in de straat echt verrast geweest....maar volgens mij dan vaker dat ie snéller schoot dan verwacht dan langzamer... Tsja...

Back
Bovenaan