Crash box 100's

Inderdaad, vind het echt een geweldige box, helemaal voor die prijs.
Zeker aanschaffen dan als het binnen het budget past.

Ik heb deze box begin van het jaar in de freakacties rond de € 55,- voorbij zien komen dus €65,- is voor medio oktober een prima prijs! Gewoon een prachtige box die de straat op stelten zet! Kan dus niks negatiefs hierover zeggen:D

Deze moet eigenlijk in mijn collectie komen!!
Bij mijn plaatselijke dealer voor 65 euro, goede prijs?

Zelfs met de benzineprijs er bovenop ben je nog steeds goedkoop uit! Heb je geen kennis die ook iets wilt bestellen? Kun je de bezineprijs mooi delen en je hebt nog gezelschap ook:)
Deze is er nu zelfs voor €48,95 nog. Ik twijfel om deze te halen omdat het bijna een uur rijden is:shocked:

Zelfs met de benzineprijs er bovenop ben je nog steeds goedkoop uit! Heb je geen kennis die ook iets wilt bestellen? Kun je de bezineprijs mooi delen en je hebt nog gezelschap ook:)

Het is geen geld ja, ik ga toch nog naar duitsland en dan kom ik er ong langs

Zou hem er voor dat geld zeker bij pakken Matii, is dat uurtje reiden meer dan waard.

Welke omgeving vinden jullie deze voor ongeveer 5 tientjes?

Vorige week bij vuurwerk outlet Groningen.
Volgens mij is hij bij vuurwerk freak Leeuwarden ook goed geprijsd.
Tevens als mooie combideal te koop bij vuurwerkperdoos samen met de transbomder en een titanium thunder.

Vorige week bij vuurwerk outlet Groningen.
Volgens mij is hij bij vuurwerk freak Leeuwarden ook goed geprijsd.
Tevens als mooie combideal te koop bij vuurwerkperdoos samen met de transbomder en een titanium thunder.

Groningen nu 75. Daar kon ik hem ook voor vinden. Jammer. Nu is Groningen ook echt behoorlijk uit de richting. Toch bedankt. Wel vette box dit zeg!

Is een heel stuk langzamer dan vorig jaar als ik dit zo bekijk. Vorig jaar was het echt een CRASH box, binnen 30 seconden was hij leeg bij mij.

Vind dit tempo ook wel wat hebben, zo vallen de verschillende effecten ook beter op:)

Deze is inderdaad beduidend slomer dan die van vorig jaar als je zelf nog rekening houd met die pauze tussen de 2 cakes in. Wel een lekker boxje hoor en zeker voor de freakrprijzen! Samen met de Tranbomber zijn het beide lekker rammers.

Ja ja dit blijft een toppertje! Dit jaar ga ik deze box gebruiken als finale in mijn 00:00 show!
4 stuks tegelijk!

Ja ja dit blijft een toppertje! Dit jaar ga ik deze box gebruiken als finale in mijn 00:00 show!
4 stuks tegelijk!

Zal zeker een spektakel worden, echter zijn er in mijn ogen betere boxen om als finale te gebruiken. Begrijp me niet verkeerd het is een mooie box en spinningtails zijn altijd goed voor een showtje, maar als finale zou ik deze niet zo snel nemen.

Weet ook niet wat je verder tot je beschikking hebt? Zelf ben ik altijd wel van een goeie salute afsluiter, maar dat is puur smaak:wink:

Zal zeker een spektakel worden, echter zijn er in mijn ogen betere boxen om als finale te gebruiken. Begrijp me niet verkeerd het is een mooie box en spinningtails zijn altijd goed voor een showtje, maar als finale zou ik deze niet zo snel nemen.

Weet ook niet wat je verder tot je beschikking hebt? Zelf ben ik altijd wel van een goeie salute afsluiter, maar dat is puur smaak:wink:

Tja smaken verschillen maar salutes als afsluiter is ook zo doorsnee tegenwoordig, en de salute cakes zijn niet meer wat het geweest zijn.

met 4 crashboxen tegelijk heb je wel een breed gevulde lucht.

Ik zou er nog een goede crackeling box bij zetten, zoals crackling cry 2.0 of Zelfs daisy beam (past mooi bij de spinners van de crash box)

Zelf ga ik dit jaar voor een finale met 3 x cadeau 3 van marijn/witte + nog in te vullen "all at once cakes" :P

Je hebt eigenlijk ook gelijk:wink: Kijk net mijn eigen filmpjes op pagina 12 terug en aan het einde klapt hij toch aardig door, al denk ik wel dat het door vonkoverslag kwam.

Ik zou er nog een goede crackeling box bij zetten

Niet verkeerd idd, die Crackling mines die hierin zitten zijn ook best hard:)

Back
Bovenaan