Crash box 100's

juist fijn dat deze zo snel gaat. Heerlijk. Zeker niet langzamer maken. Ik baal er nu van dat ik hem afgelopen jaar niet gekocht heb.

Laatst bewerkt:
Zeker niets aan het tempo doen. Nu heb je een lekker escalatie boxje voor een erg goede prijs.
De duurdere boxen schieten langzamer, daar geniet ik op een andere manier van.

Dit vond ik ook een van de toppers van afgelopen jaar . Op nummer 1 de transbomber en op nummer 2 de crash box. Die spinning was echt geweldig dikke burstknallen en grote boeketten. Dit jaar ook weer op men lijstje staan . Vorig jaar had ik em 2 x. Dit jaar wil ik het uitbreiden na 4 x.

Dit is net als de Transbomber ook een erg leuke chaos cake! Het concept is erg goed, zo met die spinning tails en heerlijke crackling mines. Het enige wat me zo nog niet kan bekoren op film, is de boeketgrootte. Het oogt erg matig op alle filmpjes die ik tot nu toe heb gezien, al zijn de effecten zelf wel erg mooi. Ik heb iedergeval de Transbomber wel besteld omdat ie een heel stuk grootser overkomt.

Iemand die mij kan overtuigen voor deze box?

Dat de effecten niet groot zijn is mij niet opgevallen. Was echt onder de indruk van deze box. Tis echt een heerlijke chaos in de straat met dit ding. Gewoon kopen deze box, vaak ook met een goede korting te kopen.

Edit:
@masterbsc, ik stond er dan wel redelijk dicht op maar je ziet toch goed dat de effecten gewoon erg groot zijn!

Laatst bewerkt:
Wat een rammer van een box dit. Blijf hem geweldig vinden en moet er dit jaar dan ook zeker weer komen.

Inmiddels op twee demo's gezien en vind 'm eigenlijk erg goed, al helemaal voor de prijs. Dit jaar zelf ook maar eens aanschaffen dus.

Blijft een geweldige box dit. Nog niet besteld, maar moet er op zeker weer komen dit jaar.
Die spinners zijn erg fijn, heerlijk tempo en een hele strakke prijs. Top boxje.

Back
Bovenaan