Crash box 100's

Btw als ik het nieuwe jaar hoor dat dit systeem wel goed gewerkt heeft ga ik volgend jaar 80% van me boxen toch echt Rubro nemen:P Word me toch een partij beroerd van dat doorlonten, verkijk ik me elk jaar weer op

Werkt inderdaad perfect!
ik werk in een vuurwerkwinkel. We hadden nu een artikel van witte vuurwerk voorheen Marijn... die hebben een box die doorgelont is misschien ga ik hem nog erbij pakken dan zet ik foto's online

Huh Heb ik iets gemist? Welk doorlont systeem heeft deze box? heb hem namelijk op de ouderwetse manier doorgelont met wat extra roze zena lont tussen de cakes in.

Die cake's zitten vast geplakt omdat hun het doorlont systeem hebben. Snap ook niet goed waarom iedereen de cake's eruit wil halen? Niets meer aan doen, neerzetten, aansteken en genieten maar.

Die cake's zitten vast geplakt omdat hun het doorlont systeem hebben. Snap ook niet goed waarom iedereen de cake's eruit wil halen? Niets meer aan doen, neerzetten, aansteken en genieten maar.

nou ik heb dus 2 transbombers waarvan de cakes vast geplakt zaten,maar ik lont zelf door.en dat is maar goed ook!de bundeltjes waren niet aanwezig!en dat gebeurt dus vaker,lees dit topic maar eens door....

Valt jullie het ook op dat het kruit percentage niet overheen komt wat elders aangegeven werd? In de webshop waar ik deze kocht werd gesproken over 1.5 kilo kruit. Dat zou dan 375 gram kruit per cake moeten zijn, Echter is dit als ik de omschrijving zo bekijk 2x zo'n 150 en 2x zo'n 160 gram..

Zo gek is dat niet heb ook bakken gezien waar de cakes er niet eens goed in zitten geplakt.Nee ik ga liever voor zekerheid en doe het zelf wel.

Omdat in een groot deel van de door mij gekochte Vuurwerkmania/Rubro dozen het doorlontsysteem dit jaar compleet ontbreekt.

Ik raad dus aan het toch maar eventjes te checken. Anders sta je daar morgen middernacht met dozen die slechts voor een vierde (of in het geval van grotere dozen zelfs nog minder) af gaan.

Valt jullie het ook op dat het kruit percentage niet overheen komt wat elders aangegeven werd? In de webshop waar ik deze kocht werd gesproken over 1.5 kilo kruit. Dat zou dan 375 gram kruit per cake moeten zijn, Echter is dit als ik de omschrijving zo bekijk 2x zo'n 150 en 2x zo'n 160 gram..

Als je een paar pagina's terug leest zie je de uitleg hierover, het label is verkeerd. De cakes bevatten wel de juiste inhoud namelijk 375gr per stuk

Omdat in een groot deel van de door mij gekochte Vuurwerkmania/Rubro dozen het doorlontsysteem dit jaar compleet ontbreekt.

Ik raad dus aan het toch maar eventjes te checken. Anders sta je daar morgen middernacht met dozen die slechts voor een vierde (of in het geval van grotere dozen zelfs nog minder) af gaan.

Moet je die kunnen zien zitten? Heb er met een zaklamp in geschenen, maar zie verder geen lontjes daar op de bodem zitten, of wat het moet wezen.

Moet je die kunnen zien zitten? Heb er met een zaklamp in geschenen, maar zie verder geen lontjes daar op de bodem zitten, of wat het moet wezen.

Als je de lont met je vinger volgt over het label heen, zou je op een gegeven moment meer lontjes moeten voelen. Evt kan je ook even een hoek uit het label snijden/knippen om te kijken of het er zit. De lontjes moeten op de plek van onderstaande foto zitten:

attachment.php

creds naar Jakhal voor de foto, even geleend!:)

Heb ze kunnen voelen! Halverwege voel ik er inderdaad drie zitten, behalve bij de reservelont van cake 4, maar dat is sowieso de laatste. ;)

Thanks koen!

Wat een geweld! Geweldig!! Misschien niet een van best afgewerkte boxen maar klapte lekker en de hele lucht was vol! Staat bij mij weer op de lijst.

Deze ging vanavond in eerste instantie per 1 de lucht in!maar men o men 3 tegelijk... wat een asociaal blokje voor die paar centen! Een regelrechte topper!!

Back
Bovenaan