Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Word me toch een partij beroerd van dat doorlonten, verkijk ik me elk jaar weer op
Die cake's zitten vast geplakt omdat hun het doorlont systeem hebben. Snap ook niet goed waarom iedereen de cake's eruit wil halen? Niets meer aan doen, neerzetten, aansteken en genieten maar.
Die cake's zitten vast geplakt omdat hun het doorlont systeem hebben. Snap ook niet goed waarom iedereen de cake's eruit wil halen? Niets meer aan doen, neerzetten, aansteken en genieten maar.
Valt jullie het ook op dat het kruit percentage niet overheen komt wat elders aangegeven werd? In de webshop waar ik deze kocht werd gesproken over 1.5 kilo kruit. Dat zou dan 375 gram kruit per cake moeten zijn, Echter is dit als ik de omschrijving zo bekijk 2x zo'n 150 en 2x zo'n 160 gram..
Omdat in een groot deel van de door mij gekochte Vuurwerkmania/Rubro dozen het doorlontsysteem dit jaar compleet ontbreekt.
Ik raad dus aan het toch maar eventjes te checken. Anders sta je daar morgen middernacht met dozen die slechts voor een vierde (of in het geval van grotere dozen zelfs nog minder) af gaan.
Moet je die kunnen zien zitten? Heb er met een zaklamp in geschenen, maar zie verder geen lontjes daar op de bodem zitten, of wat het moet wezen.