Crash box 100's

Is er misschien een mogelijkheid waardoor er geen discussies meer kunnen ontstaan over producties/samples voor volgend jaar? zal een hoop paginas schelen en topics worden overzichtelijker.

Dit ga je niet tegen. Zodra de demo's in augustus/september geschoten zijn hou je dit tot er productie video's zijn. En het heeft ook wel wat.

Totale kruitinhoud 624gr.. Gaat dit wel goed komen? Knap als er uitwerkingen zoals het filmpje komen met ongeveer 6,3gr per tube

Adverteren met 1500gram kruit en daadwerkelijk 624 gram? Ik hoop dat dat een drukfout is, anders is het toch een beetje oplichting....

este,

Dit is bij ons bekend. Vanuit China hebben zij de verkeerde aantal grammen op het aritkellabel geprint. Dit noemen wij een minor mistake in het kwaliteitssysteem waardoor zij het wel mochten verschepen naar Nederland. Het artikel bevat dus meer grammen dan daadwerkelijk op het label staat. Je zult er versteld van staan.

Wanneer u deze wilt retourneren, zult u contact op moeten nemen met de desbetreffende dealer waar u het product heeft gekocht.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u alvast een fijne jaarwisseling.

Aldus rubro

este,

Dit is bij ons bekend. Vanuit China hebben zij de verkeerde aantal grammen op het aritkellabel geprint. Dit noemen wij een minor mistake in het kwaliteitssysteem waardoor zij het wel mochten verschepen naar Nederland. Het artikel bevat dus meer grammen dan daadwerkelijk op het label staat. Je zult er versteld van staan.

Wanneer u deze wilt retourneren, zult u contact op moeten nemen met de desbetreffende dealer waar u het product heeft gekocht.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u alvast een fijne jaarwisseling.

Aldus rubro

Als je toch een lijntje met Rubro hebt.. vraag gelijk even hoe het staat met de 324 verschillende Transbomber versies;-) ze hebben in China helaas meer niet goed gedaan..

Back
Bovenaan