Crash box 100's

Ik heb met Rubro gebeld (Joey) en hij adviseert mij om de box met LTD erop wel om te ruilen. Hij kan niet met zekerheid zeggen, dat het om een drukfout gaat of omdat er geen spinners inzitten.

Of dat 100% zeker is kan ik niet zeggen. Dat is wat Peter van Rubro mailt. Ze geven geen reden voor het kruit verschil en ze zeggen ook niet dat het een typefout is wat ik ook niet specifiek zo gevraagd heb. Al zou ik dat als ik leverancier was wel gezegd hebben als dat zo zou zijn. De andere kant is natuurlijk dat de ca 150 g per pot natuurlijk wel heel weinig is en ook niet aannemelijk klinkt.

Vraagje, ik was nooit van de compounds maar heb dit jaar een aantal verschillende aangeschaft. Nu maakte ik deze crash open en heb dus 2x cake 1, 3 en 4. Dat lijkt me niet de bedoeling?

Vraagje, ik was nooit van de compounds maar heb dit jaar een aantal verschillende aangeschaft. Nu maakte ik deze crash open en heb dus 2x cake 1, 3 en 4. Dat lijkt me niet de bedoeling?

Kan zijn dat er op 1 van de cake’s een verkeerde stikker zit, of dat je idd 2x cake 1 hebt. Dit wil wel eens voorkomen

Ik gebruik schilderstape, wat voorgaande jaren altijd goed heeft gewerkt.
Sommigen gebruiken tiewraps.

klopt.. maar vind 2,5 uur heen en 2,5 uur terug rijden het niet waard voor een box waar ik 50 euro voor betaald heb in de freakactie.. zonde, dan maar om 18:00 de lucht in

Heb in de afgelopen jaren al een aantal gekke dingen gehad, 4x cake 1 in een box met 4 cakes, pijlen waar de stokken van los zaten, en dan nu had ik de LTD versie...
Voor mij een reden lekker in de buurt te winkelen, kan je nog even terug :)

Back
Bovenaan