Crash box 100's

LTD is zonder spinners?
Dan ga ik morgen terug!

Dat werd gezegd over de 2017 versie, maar zelfs dan was het volgens mij niet perse het geval. Het verwarrende is nu dat er weer LTD op de doos staat bij sommige maar hij niet meer het rubro systeem heeft wat hij vorig jaar volgens mij nog wel had.

Wordt er niet echt duidelijker op in ieder geval. We zullen het zien!

Bekijk bijlage 43277

4/1, geen compound en geen rubro systeem meer,
Maar wel met de letters LTD...
Heb zo even snel geen foto van het label, maar hoop wel dat deze met spinners is.

Dit heb ik ook dus denk dat je hetzelfde label als ik hebt.

Heb er vandaag 2 opgehaald 1 art. Num. 5602 en 1 art. Num. 8560 deze is de chrash box ltd. De 5602 was mooi afgewerkt met het doorlont systeem, de 8560 had geen doorlont systeem en was wel heel erg goedkoop afgewerk. Zie foto,zat zelfs geen karton tussen de eerste en laatste cake om vonk overslag te voorkomen. Helaas volgend jaar maar iets anders uitzoeken.....IMG-20181228-WA0014.jpgIMG_20181228_231258_3.jpg

Dat werd gezegd over de 2017 versie, maar zelfs dan was het volgens mij niet perse het geval. Het verwarrende is nu dat er weer LTD op de doos staat bij sommige maar hij niet meer het rubro systeem heeft wat hij vorig jaar volgens mij nog wel had.

Wordt er niet echt duidelijker op in ieder geval. We zullen het zien!

Dit heb ik ook dus denk dat je hetzelfde label als ik hebt.

20181229_000518.jpg

Staat niet eens een NEM gewicht op mijn label... :bonk: :bonk:

Heb er vandaag 2 opgehaald 1 art. Num. 5602 en 1 art. Num. 8560 deze is de chrash box ltd. De 5602 was mooi afgewerkt met het doorlont systeem, de 8560 had geen doorlont systeem en was wel heel erg goedkoop afgewerk. Zie foto,zat zelfs geen karton tussen de eerste en laatste cake om vonk overslag te voorkomen. Helaas volgend jaar maar iets anders uitzoeken.....Bekijk bijlage 43279Bekijk bijlage 43280

Deze versie heb ik ook inderdaad...
Nou maakt mij de afwerking niet zo veel uit, maar de uitwerking wel :p

Wordt er niet duidelijker op zo :bonk:

Rubro heeft naar aanleiding van de vragen hier gesteld dat de 2018 batch weer gewoon spinners zou hebben, dus als het goed is wel..
Het Rubro systeem zat vorig jaar niet alle batches, is Rubro op teruggefloten door de overheid.

Rubro heeft naar aanleiding van de vragen hier gesteld dat de 2018 batch weer gewoon spinners zou hebben, dus als het goed is wel..
Het Rubro systeem zat vorig jaar niet alle batches, is Rubro op teruggefloten door de overheid.

Had inderdaad iets voorbij zien komen over dat ze dat systeem niet meer mogen gebruiken.
Wat overigens veel veiliger was dan nu consumenten zelf laten aanklooien... :bonk:

Toch even het Rubro verslag door gelezen,
En daar staat het volgende in:

"Het klopt wel dat de Crashbox niet volledig juist was qua productie, een deel is namelijk na een verhoging van de bestelling uitbesteed. De Crashbox LTD, te lezen op de doos, is de versie zonder de spinners, echter was dat dus maar een klein deel gelukkig."

Heb Rubro een berichtje gestuurd,
maar ben bang dat ze in het weekend niet antwoorden...

Ik heb vandaag mijn Crash box opgehaald en en kwam er thuis achter dat er 2x cake 2 in de doos zat.Ook klopte de kruitinhoud niet met de advertentie,want deze versie had een kruitinhoud van net geen 1100 gram.Ik heb daarom de cakebox terug gebracht en een andere cakebox mogen uitzoeken.

Ik heb vandaag mijn Crash box opgehaald en en kwam er thuis achter dat er 2x cake 2 in de doos zat.Ook klopte de kruitinhoud niet met de advertentie,want deze versie had een kruitinhoud van net geen 1100 gram.Ik heb daarom de cakebox terug gebracht en een andere cakebox mogen uitzoeken.

Bij de Crash Box zie je het verschil niet heel erg...
Toch benieuwd naar welke box je hebt gekozen :)

Heb op het label CRASHER BOX 100'S staan. Met 624 g aan kruitinhoud. Ik hoop maar dat dat laatste een typefout is zoals hier eerder wordt gesteld, anders heel teleurstellend. Ander zal vast de versie zonder spinnerz zijn. Ik heb hem 2 keer, dan voel je je toch behoorlijk opgelicht. Voor dat geld is er dan zoveel anders te krijgen.
Helemaal aangezien Rubro heeft aangegeven dat dat vorig jaar een incident is geweest.

Had de crashbox er dit jaar graag bijgehad maar was te laat met bestellen. Ben benieuwd naar de productie van dit jaar!! Ik was zo ie zo in de veronderstelling dat deze box standaar 4x 375 nem bevat, maar blijkbaar nooit echt goed gekeken op het etiket.

Back
Bovenaan