Crackling Willow

Tunit

VWC lid
Artikelnummer: 114
Artikelnaam: Crackling Willow
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 10 schoten
Effect Omschrijving: Rood, groen en paars boeket.
De volgende schoten crackling gecombineerd met chrysanthenum en tot slot een finale van drie schoten crackling overgaand in crackling flower met flower willow
Richtprijs: € 22,00 ( 2009 )
Film: Crackling Willow Mercurius

xf4239.jpg

Laatst bewerkt:
Deze cake heb ik gisteren afgestoken. Hij kwam bij mij uit het assortiment Super, dus ik heb zeker niet die 21,50 ervoor betaald. Dat is maar goed ook, want die prijs is toch echt wat te hoog.
Deze pot heeft overigens geen acht schoten, maar 10.

De schoten hebben een mine erbij, en de laatste drie een mooie crackling tail. De schoten zijn erg groot, met goede bursts. Zeker de laatste drie schoten zijn erg uniek: een mooie crackling willow die lang blijft hangen. Als de willow al weg is, blijf je een soort timerain crackling horen!
Nou ja, bekijk zelf mijn filmpje maar! KLIK HIER voor mijn film.

Laatst bewerkt:
Zelf had ik deze cake ook uit het assortiment super en vond het zeker een mooie cake. Maar zoals darksoul al aangeeft, de losse verkoopprijs van deze cake ligt toch wel iets te hoog.

Vraag me af hoe lang deze nog in het assortiment blijft. Het pakket super is er al uit en zoals in bevenstaande reacties al staat is de prijs te hoog, en dan hangt het ook van je dealer af, want bij mijn dealer kost'ie €25,-

haah ik heb het geluk dat mijn dealer met alles goedkoop is
want hier kost die slechts 14.50
de time rain cake slechts 16.95
neutron star slechts 10.50
voor meer goedkope dingen bezoek http://www.doelandgiesbeek.nl/

even ontopic woon je ook in de buurt van giesbeek ik woon in duiven en heb vanmiddag mijn bestelling gedaan bij doeland ebbers wel geen gratis vuurwerk maar gewoon voordelige prijs qua cake's:cool::p

Back
Bovenaan