Crackling Wave

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1568
Artikelnaam: Crackling Wave
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36 schots
Effectomschrijving: 36 shots crackling wave fanshape. Big golden wave crackling tail.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €35,00

1568-Crackling-Wave-500x500.jpg

Laatst bewerkt:
Iemand die weet waarom deze en meerdere specials niet op de zena nl site staan?

Omdat ZENA die officieel nog niet heeft gelanceerd. Daarnaast zal ook niet elk verkooppunt ze verkopen, niet elke ZENA-dealer draait het volledige assortiment.

ehm, dit is de crackling wave? Dus twijfelen tussen crackling wave of crackling wave moet niet echt een moeilijke keuze zijn. ;-)
greetzz

Hahaha dat is inderdaad een lastige keuze, ik zou denk ik voor de crackling wave gaan :wink:

Maar ik denk dat pyro-freak hier nog wel even op terug komt.

Hahaha dat is inderdaad een lastige keuze, ik zou denk ik voor de crackling wave gaan :wink:

Maar ik denk dat pyro-freak hier nog wel even op terug komt.

Bij deze kom ik er op terug! Ik bedoelde de secret wave van Rubro.. To much crackling in my head.. Haha!

Wajoo! :shocked: Deze is toch wel erg vet en uniek! Lekker origineel man. Prachtig voor in je show en/of prachtig om creatief mee te zijn. Een beetje pyrofreak kan hier lekker mee steppen ofzo. Kost in elk geval een stuk minder per schot dan de enkelschots mines/mortieren van Cafferata of Double Dutch, hoewel het kaliber natuurlijk ook een stuk kleiner is. Voor een euro per schot vind ik het in elk geval zeer prima staarten die mooi opstijgen.

Ik had deze besteld voordat er een filmpje was. Heb er nu absoluut geen spijt van!
Deze gaat het erg mooi doen in de straat!

Deze gister live gezien wat een topper is dit zeg!!
Zit aardige kracht achter deze tails en zijn mooi helder.

Heb hem nu zelf in de straat gezien must have dit geeft echt een wow effect bij het publiek.
Zeer dikke tails met een heldere gouden tip.:)

Deze hadden we gratis gekregen als extra vervanger, zou hem zelf nooit kopen maar gaf bij ons ook wat wouw effecten door de dikke tails.

Hier een filmpje ervan, de tails waren te vel om hem goed op beeld te krijgen:

Zena crackling wave ( Waaier)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan