Crackling Sky

Dit was inderdaad een top fontijn. Grote en felle crackling! Voor degenen die hem willen zijn, kijk mijn show daar staan er op het begin 4 te shinen!

Prachtige fontein! Zeer harde crackling die best hoog komt ook nog.

Ik vind deze samen met de titanium vulcano tot de beste in NL horen!

Ik kwam er pardoes nog één tegen in de schuur. Deze dingen presteerde inderdaad heel goed hoewel ze niet allemaal even goed waren. Heb er aardig wat afgestoken de afgelopen jaren. Waren ook hier vaste prik in het assortiment. Jammer dat ze eruit gaan.

Laatste exemplaar ook afgestoken tijdens de jaarwisseling. Blijf een felle fontein met heel veel crackling. Verlichtte de straat goed, kort maar krachtig!

Blijft een mooi ding. Een aantal aangeschaft bij vuurwerktotaal voor €1 per stuk. Kort maar krachtig. Hou hier rekening mee als je ze afsteekt, zorg voor genoeg ruimte.

Blijft een mooi ding. Een aantal aangeschaft bij vuurwerktotaal voor €1 per stuk. Kort maar krachtig. Hou hier rekening mee als je ze afsteekt, zorg voor genoeg ruimte.

Precies, had hem een paar meter van het raam afgezet maar scheelde weinig of het zat er alsnog tegenaan. Voor 1 euro toch wel een lomp fonteintje

Mooi ding! Zeker voor een freak prijs. Gaat aardig hoog en inderdaad kort maar krachtig.

Back
Bovenaan