Crackling Mines [Uitloop]

Gerwin

VWC lid
Artikelnummer: 916
Artikelnaam: Crackle Mines
Bruto Gewicht: 50 Gram per 6
Netto Kruitgewicht: 13,6 Gram per 6
Effectomschrijving: Crakling mines
Verpakkingseenheid: 60/8
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij dit producte kan je goed zien hoe een clusterbom werkt. Je ziet de plop goed en daaromheen zie je dan de crackling ploppen. Precies zoals bij de clusterbommen die diverse legers gebruiken. Alleen dan is de lading gigantisch veel dodelijker en kunnen er vele onschuldige slachtoffers vallen.

Als je dit product goed bestudeert en dit punt even over denkt, dan snap je waarom men af wil van clusterbommen.

dat stond ook bij mij op de lijst ja , maar eenmaal in die winkel kwam ik erachter dat ze erg veel korting geven op dit soort klein spul en moest ik er dus 70 cent per pakje voor neerleggen .

maar dit is alleen maar bij mijn dealer .

Kan iemand mischien een filmpje ervan erbij zetten? Ik overweeg om ze ook te kopen maar ik kan nergens op internet het filmpje vinden. :(
:bye:

@mostwanted ik zou ze er gewoon bij nemen ik heb ze altijd en ze bevallen me goed je zult niet verwachten adt er zoiets uitkomt uit zo'n klein ding(in positieve zin).

Kan iemand mischien een filmpje ervan erbij zetten? Ik overweeg om ze ook te kopen maar ik kan nergens op internet het filmpje vinden. :(
:bye:

Hoe moeilijk is het nou om een filmpje te vinden, je typt crackling ball in op youtube en je krijgt een miljoen hits. :wink:
Zo dus:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wel gewoon leuke dingetjes die crackling balls/mines, ben ook wel benieuwd naar die nieuwe phili crackers. :)

Back
Bovenaan