Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Aanbiedingsprijzen en linkjes naar webwinkels horen hier niet in dit topic thuis. Deze worden direct verwijderd. Links kunnen in het betreffende winkeltopic worden geplaatst...

Kan je niet een foto van alleen de dummy van de CC 2.0 in het betreffende topic plaatsen? kunnen we daar verder discuseieren.

In het Dark Palm-topic is n.a.v. een foto waarop de Dark Palm samen met een Crackling Chry 2.0 staat afgebeeld, enige discussie ontstaan over de grootte van de dummy en dan met name over de mogelijk gewijzigde schiethoek van de Crackling Chry 2.0. Het lijkt echter gezichtsbedrog doordat in de loop van de jaren de dummy's van dit artikel zijn veranderd. Van een grote waaier naar een rechthoekige doos met daarin een waaier naar een waaier(tje) met die bliksemflitsen die je op de foto ziet. Deze dummy met die bliksemflitsen is van vorig jaar.

Op verzoek van Kloesje daarom een paar foto's:

Oude en nieuwere dummy naast elkaar:

20171122_122318.jpg

Op elkaar waarbij aan te nemen valt dat in die rechthoekige variant de waaier ongeveer net zo groot zal zijn geweest:

20171122_122339.jpg

Nieuwere dummy ondersteboven bovenop de oude om te laten zien dat in die rechthoekige variant de waaier ongeveer net zo groot zal zijn geweest:

20171122_122410.jpg

Uiteindelijk kan alleen ZENA/Lesli hier natuurlijk echt uitsluitsel over geven en/of is het afwachten op de levering van de productie.

Ik zal vanavond een foto maken van het exemplaar dat ik over heb van vorig jaar. Die is volgens mij weer anders..

Thnks Gizmo! al met al is er dus niet gek veel veranderd. We wachten rustig december af. Heb zelf een karton van deze toppers besteld

Zoals beloofd:

Dat is volgens mij de 2014- of 2015-dummy toen ZENA NL en dus ook dit type Crackling Chry 2.0 nog door Vuurwerkvisie werd geïmporteerd. Op nieuwere dummy's en productie staat na de overgang van ZENA NL naar Lesli en haar Chinese fabrikanten heel duidelijk Lesli op vermeld.

Aan het batchnummer te zien is het inderdaad 2015. Vorig jaar gekocht, ik meen bij jou in huissen. Anyway, schietspel is dus wel breder geweest als ik het vergelijk...

Aan het batchnummer te zien is het inderdaad 2015. Vorig jaar gekocht, ik meen bij jou in huissen. Anyway, schietspel is dus wel breder geweest als ik het vergelijk...

Oh dat zou kunnen dat deze bij Huisman vandaan komt. Als ik jouw laatste foto met mijn eerste foto vergelijk is het volgens mij echt maar milimeter-werk qua verschil in grootte. Op mijn foto is de dummy aan de linkerbovenkant een klein beetje geplet, rechts is dat niet. Al met al denk ik dat er weinig verschil is.

Kan iemand bevestigen dat de time of glory een omlabeling is? Deze is verkrijgbaar bij de Zena (B) echter zie ik in dat sub forum geen topic over deze waaier.

Kan iemand bevestigen dat de time of glory een omlabeling is? Deze is verkrijgbaar bij de Zena (B) echter zie ik in dat sub forum geen topic over deze waaier.

Volgens mij is de Time of Glory een omlabeling van de Crackling Chry (1.0) en dus niet deze, dus zonder mine.

Nee het is een omlabeling van de Chry Crackling 2.0 , dus wel met mine en 35 schoten! Dus hierbij bevestigd.

Heerlijk!!! Heb er 2 besteld als finale van mijn project.... Daar achteraan 8x de Happy Thunder. Dus komt goed....

KARTONACTIE!!!:)

een karton van deze toppers voor 80 euro op www.zenavuurwerk.nl
Let wel: maar 150 kartons beschikbaar en er moet voor minimaal 12,50 worden bijbesteld.

Kortingscode:
KARTO-NCRAC-KlING-wepv6 (hoofdlettergevoelig)

Back
Bovenaan