Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Nice, lijkt mij ook tof om ze alle 3 te hebben, maar denk dat ik ga kiezen tussen New Moon en deze, en dat ik uitkom op New Moon!

Ik verwacht in januari natuurlijk wel een film van alle 3 als je ze ook neemt :wink: Dan kunnen wij ook een beetje vergelijken :)

Ik heb ze alle 3 nog nooit zelf geschoten(die van zena is natuurlijk nieuw) mijn budget liet dat vorig jaar niet toe. maar dit jaar zit ik een stuk ruimer:):) En ik ga dit jaar zeker wat filmen uit mijn collectie !

ik ga dit jaar ook de new moon nemen, en na het zien van deze beelden komt de crackling cry 2.0 daar ook bij. heb de new moon ook nog nooit geschoten, dus ik ben benieuwd! de kremlin kan ik niet aankomen, maar ik zit toch niet te wachten op 2 verschillende soorten crackling in een bak.

de kans dat je een filmpje van mijn kant te zien krijgt is echter bar klein. vuurwerk moet je beleven vind ik. ik ga niet naar een schermpje van een camera zitten loeren..

Hoe is het om zo`n cake in de straat te hebben? Moet ik dan denken aan de breedte van een halve straat of valt dit tegen? Vind het lastig om dit uit het filmpje op te maken.

Dit ligt een beetje aan de breedte van je straat. Maar bij de gemiddelde straat gaat die wel over de volledige breedte.

Ben blij met zo een pot , vind ik helemaal geweldig! Ben ook benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet(zal niet heel veel verschillen ALS het zo zal zijn)

Net live gezien, met alle respect voor royal, vergeet de new moon en haal deze. Dit is wat je noemt een volle cracklingwolk. Echt een aanrader!

Helaas van mij uit geen video.

Net live gezien, met alle respect voor royal, vergeet de new moon en haal deze. Dit is wat je noemt een volle cracklingwolk. Echt een aanrader!

Helaas van mij uit geen video.

Totaal met je eens. En t fijne was dat ze na elkaar geschoten werden. Zo kon je erg goed vergelijken.

Deze net gezien wat een bak gruwelijk gewoon..de New Moon werd er voor geschoten maar kwam niet eens in de buurt van dit geweld.

Yep, huidige New Moon wordt dik verslagen door deze bak.
Vooral de rode kometen geven deze cake iets extra's.
Mooi ding!

Deze net gezien wat een bak gruwelijk gewoon..de New Moon werd er voor geschoten maar kwam niet eens in de buurt van dit geweld.

Ik had ook het idee dat de new moon van vorig jaar een stuk groter en bruter was dan de versie van dit jaar maar ik kan het mis hebben, het feit is wel dat de crackling chry de new moon echt naar de achtergrond verdrong, wat een vette crackling wolken kwamen er uit deze cake, echt geweldig.

Ik had ook het idee dat de new moon van vorig jaar een stuk groter en bruter was dan de versie van dit jaar maar ik kan het mis hebben, het feit is wel dat de crackling chry de new moon echt naar de achtergrond verdrong, wat een vette crackling wolken kwamen er uit deze cake, echt geweldig.

Ja dat weet ik wel zeker de New Moon van vorig jaar was veel indrukwekkender...nu vind ik het gewoon een standaard cake die niet echt boven de rest uitkomt.Bij de Chry crackling 2.0 kreeg ik gelukkig wel weer dat wow gevoel. :)

Ik hoorde later op de avond dat dit de 2013 versie was van de New moon... :)

Back
Bovenaan